וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רשות השידור לחברי המליאה: צפו בערוץ הראשון

לי-אור אברבך

21.3.2006 / 9:29

"אנשים יושבים בוועדת טלוויזיה ואומרים - 'אני לא רואה את זה'", אמרה פרופ' שלו. החברים התבקשו להמעיט הופעות בתקשורת

אתמול הוצג לראשונה דו"ח ועדת דינור לרפורמה ברשות השידור, לחברי מליאת הרשות. לאחר הצגת הדו"ח התקיים דיון ראשוני בעניין בראשות ממלאת מקום היו"ר הפרופ' גבריאלה שלו.

בתחילת ישיבת המליאה, הציגה שלו את עבודתה של וועדת המליאה לבדיקת תפקודו של ערוץ 33. הוועדה החלה בפעילותה שלשום בליווי היועצת המשפטית ומבקרת הפנים של רשות השידור והיא צפויה להגיש את מסקנותיה בעוד כשלושה חודשים.

שלו הפצירה בחברי המליאה להרבות בצפייה בערוץ הראשון ולהאזין לקול ישראל. "על מנת שהדיונים בוועדות התוכן יהיו ענייניים", לדבריה. "הייתה ועדת הטלוויזיה וחברי מליאה אמרו 'אני לא רואה את זה'. אנשים צריכים לדעת על מה הם מדברים ומקבלים החלטות. זה גם חלק מהגישה הכללית שלי שאומרת שצריך לפתח בקרב המליאה תחושת לכידות וגאוות יחידה", אמרה שלו לוואלה! ברנז'ה.

עוד ביקשה שלו מחברי המליאה להמעיט בהופעותיהם בתקשורת, במיוחד "בתקופה רגישה זו של המשבר ברשות השידור והבחירות". "אלו ההוראות", אמרה שלו, "היו תקלות בעבר ואף הציגו את זה כשוחד מסך שניתן לחברי המועצה".

במהלך הישיבה החל להתקיים דיון במצוקה הכספית של הרשות, בעקבות מכתבה של חברת המליאה, רחל קרמרמן, בעניין הצעדים הארגוניים והכרזת סכסוך העבודה על ידי ועדי העובדים ברדיו. "לא הגענו להחלטה", אמרה הפרופ', "הכל מוקפא וידון לאחרי תקופת הבחירות. ראינו לנכון לפרוק את שעל לבנו. הרשות פועלת בתנאים קשים". עם זאת עומדת שלו מאחורי ההחלטה לקיים משדרי בחירות על פי הנוהג, "זה דבר שחייב להעשות", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully