וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב היח"צ של טיב טעם עובר

אלכסנדר כץ

21.3.2006 / 14:17

ארד תקשורת טיפל ביח"צ של הרשת במהלך משבר העוף המתובל. לאחר הרגיעה, החליטו בטיב טעם לחתוך ללניאדו-סדן-גנור

רשת טיב טעם שכרה לפני כשבועיים את שירותיה של חברת יחסי הציבור לניאדו-סדן-גנור, מקבוצת לניאדו תקשורת, שתטפל בתקציב יחסי הציבור והדוברות של הרשת. לפני כן טיפל ארד תקשורת בתקציב היח"צ לתקופה קצרה, לאחר שהמשרד נשכר במהלך חודש דצמבר בעקבות פניית כלבוטק לתגובה על איכות העוף המתובל בחנויות הרשת, תחקיר ששודר חודש לאחר מכן, בינואר.

בפרוץ משבר העוף המתובל, כבר פעל יובל ארד מארד תקשורת לכיבוי שריפות והרגעת השטח. לטענת ארד, ההסכם בין טיב טעם לחברתו היה לתקופה קצרה, על מנת לטפל במשבר. ארד: "הייתה התקשרות נקודתית לתקופה זמנית ביותר- תקופת המשבר, בה פעלנו על מנת לפתור את הבעיה".

רשת טיב טעם הייתה מהבודדות בקרב החברות הגדולות, שלא שכרו משרד יחסי ציבור צמוד. "בעקבות פרשת העוף המתובל, ו"הבום" של תחקיר כלבוטק, הבינו שם כי הם לא יכולים להמשיך לנהל את יחסי הציבור והדוברות לבד", אמר לוואלה! ברנז'ה גורם בענף.

בעקבות כך, טיב טעם החליטה כאמור לשכור בשלב הראשון את ארד תקשורת שמתמחה בין היתר בניהול משברים. לאחר שוך הסערה, העבירו את התקציב ללניאדו-סדן-גנור, שתטפל באופן שותף בתקציב.

אחד ממנהלי לניאדו-סדן-גנור, אבי גנור, אישר לוואלה! ברנז'ה כי החל שיתוף פעולה בין החברות: "הם פנו אלינו שנסייע להם בעבודה השוטפת מול כלי התקשורת, לאחר שנפח הפעילות התקשורתית של טיב טעם צמח מאד". ליאת רון מטיב טעם סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully