וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משקיעה 5 מ' ש' בחסות לדפש מוד

אלכסנדר כץ

21.3.2006 / 18:14

תעניק חסות להופעה של הלהקה בקיץ, ותשדר את האירוע ללקוחות הדור ה-3. במקביל, פרטנר מעניקה חסות להופעה קלי קלארקסון

בואה של להקת הדפש מוד לישראל להופעה ב-3 באוגוסט בפארק הירקון, מעורר את הקהל הישראלי צמא ההופעות המיובאות. בפלאפון הבינו את הפוטנציאל הגלום בהופעה, וחתמו היום עם מפיק האירוע שוקי וייס על הסכם חסות בלעדי במסגרתו תצא במהלך שיווקי בשם "כחול בפארק" בהיקף של כחמישה מיליון שקלים.

ההסכם יכלול חסות בלעדית על ההופעה, שידור חי ובלעדי של המופע בדור ה-3 של פלאפון, כרטיסים מוזלים להופעה ללקוחות החברה, פעילות קידום מכירות וקמפיין פרסומי.

הלהקה דפש מוד הבריטית היא מהלהקות הפופולאריות בעולם ב-20 השנים האחרונות. לשלושת חברי הלהקה, דיוויד גאהאן ,מרטין גור ואנדרו פלטשר, תהיה זו ההופעה הראשונה בישראל, שתחתום את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, "Touring The Angel". ההופעה בפארק הירקון אמורה להימשך כשעתיים, וצפויים כ-60 אלף מקומות.

סמנכ"ל השיווק בפלאפון, ניר שטרן, מסר היום כי "אסטרטגיית התוכן שלנו מציבה את הטלוויזיה הסלולרית במרכז. כפי שהבאנו את המופע של מדונה ללקוחות Esc בדור השלישי, כך נביא גם את הופעת דפש מוד בישראל ללקוחותינו".

שוקי וייס מסר כי "התרומה של חברות הסלולר לתעשיית המוזיקה, אינה מוטלת בספק, ההסכם עם פלאפון מעניק לקהל מעריצי הלהקה בארץ חוויה ייחודית שמדגישה ומעצימה את גודל האירוע שיתרחש כאן באוגוסט".

ההופעה של קלארקסון בחסות פרטנר

בתחילת השבוע הבא תערוך הזמרת קלי קלארקסון, זוכת שני פרסי הגראמי, שתי הופעות בתל אביב. את החסות להופעות, שיערכו בימים ראשון ושני, תעניק המתחרה- פרטנר.

במקביל, בעוד שתי החברות הללו מעניקות חסות להופעות מחו"ל, המתחרה השלישית- סלקום, נוהגת להעניק חסויות לאירועי מוזיקה ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully