וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוימן וקלוגר ילמדו איך להתחיל

לי-אור אברבך

22.3.2006 / 9:02

בערוץ ביפ תעלה במאי תוכנית במהלכה ילמד צוות 'מומחים' את הצופים איך להתחיל עם בני המין השני. יערוך שרון טייכר

אלון נוימן ינחה לצדה של נתי קלוגר את התכנית החדשה של ביפ – "המדריך למתחילים" שצפויה לעלות במאי. נוימן ישחק תפקיד של "ברמן" לצדה של קלוגר וישמש כאחראי על הגיית טכניקות ההתחלה בתכנית.

"המדריך למתחילים" היא תכנית הבוחנת ומציגה באופן בידורי טכניקות "התחלה" מקוריות ומגוונות. מדובר בפרויקט רחב היקף שישלב מצלמות נסתרות וצוות שחקנים מגוון: התכנית תשלב אולפן שייבנה כמעין דיינר, יחד עם צילומי חוץ ומצלמות נסתרות.

באולפן ישבו קלוגר ונוימן ואליהם יצטרף מדי תכנית "תלמיד" שהגיע כדי ללמוד איך להתחיל. צוות של שחקנים שישמש כ-"טייסי ניסוי" יצא לשטח לנסות את השיטה, מגובה במצלמות נסתרות (הניסויים יערכו במגוון מקומות- ברים, חוף הים,אוניברסיטאות ועוד).

שרון טייכר, עורך התכנית אמר, כי "'המדריך למתחילים' הוא פורמט מקורי שייתן כלים ממשיים כיצד לגשת אל המין השני. אנו מקווים לבדר אבל גם לתרום משהו לחברה ולהקטין ולו בקצת את קהילת הפנויים פנויות".

נוימן למד משחק ב –NYU בניו יורק, וב- “MOUNTVIEW THEATRE SCHOOL” בלונדון. הוא הופיע בהצגות "אשכבה", "קברט לוין" ועוד. מיוצרי ומקימי המופע "מיומנה". שיחק ב-"אחד משלנו", "מתנה משמיים", ובטלויזיה -"של מי השורה הזאת?" "מילואים" ו"שערוריה". בימים אלו עובד על הצגת יחיד "תום" שתעלה בפסטיבל התיאטרונטו ומופיע במופע האלתורים "פרוביזורי". בחייו האישיים הוא בן זוגה של עלמה זק.

מקשת המפיקה את ערוץ ביפ נמסר, כי בימים אלו נערך ליהוק פאנל נשי שינתח את השיטות המוצעות ויאפשר למעשה "הצצה אל המוח הנשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully