וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מינוי דן שילון יישקל רק אחרי מינוי ועד מנהל"

לי-אור אברבך

23.3.2006 / 8:53

כך הבטיחה ועדת הטלוויזיה של רשות השידור לעיתונאים בפגישתם אתמול. אלוני ישקול להשלים את השי לפסח בשבועות

איגוד עיתונאי קול ישראל קיימה אתמול שתי פגישות - האחת עם ועדת הרדיו של מליאת רשות השידור והשנייה עם מנכ"ל הרשות, יאיר אלוני. לדברי סגן יו"ר האיגוד, נועם גילאור, אנשי הוועדה הביעו הזדהות למצבם של העיתונאים והבטיחו גם לעשות אפלייה מתקנת לטובת קול השידור.

אנשי הוועדה הבטיחו כי דן שילון, שהתחייב לדברי הרשות לא לקבל יותר ממשכורת הנהוגה בקול ישראל, לא ימונה וכי הבאתו תשקל רק לאחר מינוי הוועד המנהל, לאחר הבחירות. "הם טענו שידיהם כבולות עד שיהיה ועד מנהל", אמר גילאור לוואלה! ברנז'ה, "הם הזדעזעו שיש ברדיו עיתונאים שצריכים לקבל הבטחת הכנסה".

העיתונאים מגדירים את פגישתם עם אלוני כ"מרוככת". לדבריהם הובטח להם שכבר בשבוע הבא יטופל קידומם המעוכב של עשרות עובדים שקידומם עוכב. עוד הוסכם שמנכ"ל הרשות ישב עם מנהל הרדיו כדי למצוא מקור תקציבי לעניין אי התשלום כתבי החוץ.

אלוני גם הבטיח לנסות ולמצוא מקור תקציבי להשלמת השי לחג שקוצץ ב-50%. הסכום החסר יושלם ככל הנראה בשבועות. בתוך כך משהה האיגוד את איומו לשבות בשבוע לפחות. "במצב כזה אין מצב להפסיד או להרוויח", אמר גילאור, "גם הבטחות זה לשביעות רצוננו".

מרשות השידור נמסר, כי לתביעת העיתונאים כי המנכ"ל יגדיל את תקציב הרדיו ולו גם ע"ח הטלוויזיה, השיב המנכ"ל כי הטלוויזיה שרויה במצוקה חריפה לא פחותה מזו של הרדיו וכי בתקציב החירום המופעל עתה ברשות השידור אי-אפשר להוסיף, אלא רק להסיט.

"אין לי 'עוד' אמר המנכ"ל אלוני "יש לי רק 'במקום'". אלוני הוסיף כי העדפת תחום על משנהו ברדיו היא באחריות מנהל הרדיו. העובדים טענו כי מנהל הרדיו מפנה אותם אל המנכ"ל. אלוני לקח על עצמו לסייע למנהל הרדיו לאתר מקורות בתקציב הרדיו, אף-כי אמר כי כחסיד של האצלת סמכויות בתפיסתו הניהולית, אין הוא סבור שמתפקידו הדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully