וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על כוונת קדימה להתמקם בנווה אילן

לי-אור אברבך, אלכסנדר כץ

23.3.2006 / 12:15

המפלגה צפויה להציב את מטה יום הבחירות שלה במקום, מה שמאפשר יתרון בסיקור לחדשות 2 הממוקמות באולפנים. כעס ב-10 ובערוץ 1

מפלגת קדימה צפויה למקם את מטה יום הבחירות שלה במתחם נווה אילן שבמבואות ירושלים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הדבר יאפשר ככל הנראה יתרון משמעותי לחדשות ערוץ 2 בסיקור המפלגה, הצפויה על פי הסקרים לקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר בבחירות, שכן חברת החדשות של הערוץ ממוקמת באולפנים במקום.

מטה יום הבחירות של קדימה אמור היה להיות בבנייני האומה במקור, אך המפלגה נאלצה להזיזו לאור דרישת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופטת בית המשפט העליון דורית בייניש, מאחר ולמקום אמורות לזרום קלפיות לספירת קולות.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בחברת החדשות של 10 כועסים על ההחלטה. גם בערוץ 1 זועמים. אורי לוי, מנהל חטיבת החדשות בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה נותן יתרון לאחד הערוצים ומקשה מאוד על הסיקור"

בקדימה טוענים כי המפלגה עדיין לא החליטה היכן ימוקם מטה יום הבחירות. דובר התנועה, שמוליק דהן: "במהלך היום נדע היכן המטה ימוקם ואז כולם ידעו מזה".

10 ו-2 מתנערים

מערוץ 'ישראל 10' נמסר בתגובה: "הערוץ עוסק בימים אלה בהכנות לקראת משדר הבחירות המורכב בכיכר רבין וימשיך לדאוג שצופיו יקבלו ראשונים את המידע המדויק ביותר. אין זה מעניינו לעסוק בהכנות גורמים אחרים".

מחדשות 2 נמסר, "אין לנו כל נגיעה למקום בו תבחר קדימה למקם את עצמה. בכל מקרה חדשות 2 ערוכה לסקר את כל המפלגות בכל מקום בו יתמקמו".

(פרסום ראשון: 12:15, עדכון אחרון: 13:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully