וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות עדיין לא יכול למנות עורך ל-7 ימים

לי-אור אברבך

23.3.2006 / 13:42

בדיון הקדם משפטי שנערך היום נטה השופט טננבוים לתמוך בבקשת העיתון למחוק סעיפים שהוגשו בתצהיר ונעדרו מכתב התביעה

הדיון שהתקיים בצהרים בבית הדין לעבודה בתל אביב בעניין פיטוריו של עורך ניר בכר התמקד בעיקר בבקשת ידיעות אחרונות למחוק סעיפים בתצהיר שהגישה עורכת דינו של בכר, ענת קנת, בטענה כי אינם עומדים בקנה אחד עם כתב התביעה וכי הם מוסיפים עליו טענות שלא צוינו בו.

השופט שמואל טננבוים נטה להסכים עם עמדת עורכת הדין של ידיעות, ורד גרטל ונזף בתובעים, "אין לכם שום זכות בתצהיר לפתח עולם ומלואו". השופט מנה שורה של נושאים שצוינו בתצהיר ונעדרו מכתב התביעה כמו למשל סוגיית ניגוד האינטרסים בין היות גינת מגיש כלבוטק ברשת לבין היותו עורך העיתון.
"אין קשר בין חצי מהתצהיר לכתב הבתביעה", אמר.

עו"ד גרטל אמרה כי הדיון הפך ל"משפט דרייפוס" וכי טענות התביעה "מסרבלות, טורדניות וקנטרניות". בתוך כך, העיר השופט כי אם תבקש התביעה לצרף טענותיה לכתב התביעה המקורי, ההליך העיקרי לא יתרחש לפני שנת השיפוט הבאה - כלומר, יולי השנה.

עורכת דינו של בכר הדגישה נחרצות את הרלוונטיות של התצהיר לאמור בכתב התביעה, ואף על פי כן, קבע השופט כי עד לסוף השבוע הבא (ה-30.3), תיתן התביעה את תשובתה לבקשת ביטול סעיפי התצהיר. בתוך כך, עד לתאריך זה, התבקשו הצדדים לתת את טענותיהם בעד ונגד ביטול הצו הארעי המונע מינוי עורך חדש ל-7 ימים, העומד בעינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully