וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטה הכללי

לי-אור אברבך

26.3.2006 / 16:23

חדשות 2, 10 ו-1 יאיישו ביום ג' את המטות השונים במיטב כוכביהם. בליכוד, למשל, יזכו לאילנה דיין, לונדון וקירשנבאום ועודד שחר

לבד מהכתבים הפוליטיים, גייסו שלושת הערוצים המרכזיים את מיטב הטאלנטים שלהם ופזרו אותם בין מטות המתמודדים השונים.

אל מטה קדימה, שלח ערוץ 2 את עודד בן-עמי, אודי סגל ואת ציון נאנוס. אילנה דיין, אילן לייזרוביץ ולילך סונין יתייצבו בליכוד. במטה העבודה, יהיו דנה וייס, אורן אהרוני ושלמה רז, סיון רהב מאיר תכסה לבדה את ש"ס, וארז רותם יצטרף אל נטשה מוזגוביה בישראל ביתנו. אנשי המפדל יזכו בנוכחותה של שרה בק, וחוגגי/ מאוכזבי מרצ ילוו על ידי יפעת זמיר.

שלושה כתבים בכירים יסופחו לשלושת המועמדים לראשות הממשלה. אהרלה ברנע יצמד לאהוד אולמרט, רוני דניאל ידליק את הסיגר של בנימין נתניהו, ומשה נוסבאום יטפח את שפמו של עמיר פרץ.

עוד בערוץ 2, דני קושמרו ידווח מהכנסת, וגיל ריבה ומנחם הורביץ יהיו כתבים משוטטים. באולפן, לצד גדי ויונית ומינה צמח, יהיו רינה מצליח, אמנון אברמוביץ ורזי ברקאי.

לונדון וקירשנבאום על ביבי

גם בערוץ 10 שלפו את התותחים הכבדים. במטה קדימה, שובצו רפי רשף ואמנון לוי. קובי מידן ולינוי בר גפן יסקרו את מפלגת העבודה, ואנשי הליכוד יהנו מנוכחתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום. בישראל ביתנו ישב איש החוץ ניצן הורביץ, ובאיחוד הלאומי-מפדל יהיה ינון מגל. שרון גל יסקר את ש"ס, ואפי טריגר יעביר את הערב במטה מרצ.

עוד נמסר מהערוץ כי בין המטות, והמועמדים יתפרסו אלון בן דוד, דני רופ, שלומי אלדר, צ'יקו מנשה, שירה פליקס, טלי מורנו אפריאט, נסלי ברדה, חיים הר זהב, נועה קולפ, אריאל מרגלית, אסף זוהר, תמר איש שלום, מרב שריג, נוגה ניר נאמן, טליה פלד-קינן, שי חזקני, נועה לנדאו, רובי המרשלג, פז שוורץ, אביב פרנקל ורן ליאור.

מן האולפן השקוף ינצחו מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון כשלצדם כפרשנים רביב דרוקר, עמנואל רוזן, רינו צרור, דן מרגלית, קובי אריאלי והסוקר קמיל פוקס.

60 קלפיות, חיים אחד

מערוץ 1 ישלחו יעקב אחימאיר ודן סממה אל מטה קדימה. גאולה אבן תשלב ידיים עם ניצן חן במטה מפלגת העבודה. עודד שחר ובועז שפירא ילוו את קורות הליכוד. דוד ויצטום יסקר את ישראל ביתנו, נפתלי בן סימון יהיה עם ש"ס, יגאל רביד באיחוד לאומי, נעה ברק במרצ, אורי רווח יהדות התורה ואוהד חמו במפלגות הערביות בלד ורעמ.

עורך מדגם 60 הקלפיות יהיה מנו גבע מחברת "מדגם יעוץ ומחקר". חיים יבין כמובן יהיה באולפן כשלצדו איילה חסון ויוסי שריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully