וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל או ערוץ?

אלכסנדר כץ

27.3.2006 / 9:52

לפני כשנה יצא ערוץ 10 במיתוג מחדש, ושינה שמו לישראל 10. אך הפרומואים והמיתוג במבצע הענק בכיכר רבין חוזרים לשם "ערוץ 10"

הקמפיין האגרסיבי של ישראל 10 לשידורי ליל הבחירות מכיכר רבין, הכולל כתבות במהדורות החדשות של הערוץ, פרומואים ופרסומים באמצעי התקשורת, מחסיר דבר אחד: את שמו האמיתי של הערוץ – "ישראל 10". הפרומואים של הערוץ, כוללים בתוכם לוגו שנראה כשילוב של הלוגו הישן והחדש של הערוץ, עם הכיתוב "ערוץ 10", וגם המיתוג בשטח, באמצעות באנרים בכיכר רבין, מציג את הכיתוב "ערוץ 10" (ראו תמונה).

גורמים בערוץ העלו בימים האחרונים תמיהות לגבי המהלך: "יכול להיות שהערוץ נסוג מהרעיון היומרני שלו לשנות את השם לישראל 10", מסר אחד מהם. אך עם זאת, לא ידוע לאותו גורם על מהלך רשמי מהלך.

רק שנה וכבר נמאס?

כזכור, לפני שנה בדיוק, במרץ 2005, שינה הערוץ את שמו לשם הזכיינית המפעילה אותו – "ישראל 10". במסגרת המיתוג מחדש שהוא עבר, שונתה האריזה העיצובית באמצעות חברת פרויתאוס. אז טענו בערוץ כי בעזרת השינוי, יש "מראה צבעוני יותר". השינוי נבע בין היתר גם מהרצון לבדל אותו מערוץ 2 הוותיק והמבוסס.

שנה לאחר מכן, השם הרשמי מתמוסס לו לאיטו, ככל הנראה בדרך להחזרת השם המקורי. בערוץ 10 נמנעים מלפרט את הסיבות לשינוי השם כפי שהוא מתבטא בשידורי הערוץ בימים האחרונים ובכיכר רבין, אולם מאשרים: "הלוק והלוגו של 'ערוץ 10' הוא שנבחר לעטוף את פרויקט 10 בכיכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully