וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 אלף ש' לקמפיין למרכז ההשתלות אדי

אלכסנדר כץ

27.3.2006 / 13:12

הקמפיין יעודד ישראלים לחתום על תרומת אברים. מחר יוצבו עמדות החתמה סמוך לקלפיות

יח"צ - חד פעמי

המרכז הלאומי להשתלות של משרד הבריאות – אדי, יוצא בקמפיין תקשורתי לעידוד תרומת אברים להשתלה. את הקמפיין תלווה גם פעילות בשטח: אדי, עמותת קו הזינוק, מעריב, צ'ק פוינט ואלפי בני נוער, יציבו מאות עמדות החתמה על הכרטיס בכל רחבי הארץ, בסמוך לקלפיות ולבסיסי צה"ל. את העמדות יאיישו חניכי הצופים, הנוער העובד, מכבי צעיר ובית"ר, שיעודדו את המצביעים בבחירות להצביע גם לחיים - באמצעות חתימה על הכרטיס.

החתימה על כרטיסי ויתמקד ברשימת המועמדים להשתלות בבחירות "האמיתיות". יוסי בן טוב, פרסומאי חברתי ומבעלי בן טוב הרמן המשרד שייצר את הקמפיין, מסביר: "יש לזכור שאנחנו לא מוכרים כאן וופלים אלא מנסים לשנות עמדות, לכן ההיענות העצומה מפתיעה ומוכיחה לי לפחות שעם ישראל טוב מיסודו ואכן ערב זה לזה, תופעת השוק השחור של איברי אדם היא מאד מסוכנת ואפלה. השוק השחור מתגמל כמובן רק את בעלי המאה, לכן כל כך חשובה ההכרה שכולנו באותה סירה וערבים האחד לשני במקרה הצורך".

את היוזמה, העלו תלמידות כיתה י"א נטלי קטייב ועדי רם, המתנדבות בעמותת קו הזינוק. המבצע נועד להגדיל את מאגר החתומים על כרטיס אדי והגברת המודעות לנושא, במטרה להציל חיים ולצמצם את תופעת השוק השחור וסחר באיברי אדם.

תקציב הקמפיין התקשורתי יעמוד על כ-300 אלף שקלים, תרומת חברת צ'ק פויינט, והוא יעלה ב"רשת" ערוץ 2, אינטרנט ובעיתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully