וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הזרה בטוחה בנצחון קדימה

לי-אור אברבך

28.3.2006 / 7:43

מחברת JCS, המספקת שירותי שידור לרשתות הזרות, נמסר כי הן משקיעות את מירב הסיקור במטה אולמרט

התקשורת הזרה נערכת באופן מצומצם מהרגיל בבחירות הנוכחיות. זאת, מסבירים בחטיבת החדשות של קבוצת JCS המעמידה ציוד טכני עבור הרשתות הזרות בשל התחושה הברורה כי "קדימה" עומדת לזכות.

בשל כך, מירב המשאבים מוקצים למטה המפלגה ולא מושקעים בדומה במטות האחרים. סיקור השיא היה בבחירות 2001, אומר סמנכ"ל קבוצת JCS ומנהל חטיבת החדשות של הקבוצה, חנני רפופורט .

עם זאת, לא ניתן לומר, כי הסיקור דל. JCS העמידה יחד עם איגוד השידור האירופאי (EBU) לרשות התקשורת העולמית והתקשורת בארץ; ארבעה אולפנים, שתי ניידות צילום ו-16 עמדות צילום לשידור חי, שישרתו את צוותי הצילום הזרים המגיעים לסקר את הבחירות.

עמדות השידור משרתות החל מאתמול עשרות רבות של תחנות טלוויזיה מכל העולם, שידווחו בשידור חי על ההכנות לבחירות ועל הבחירות עצמן. בין הרשתות שהזמינו שידור נמנות: ZDF, TVE, ARTE, CBS, ANT3, TV5, RTL, ORF, RTBF ועוד.

בנוסף נותנת החטיבה שירותי צילום והפקה לאולפן המרכזי של ערוץ 2 באמצעות ניידת גדולה עם שש מצלמות ממטה "קדימה" שבנווה אילן, ועם שלוש מצלמות בניידת בינונית לחדשות ערוץ 10 ממטהו של אביגדור ליברמן.

מדובר במבצע המעסיק כ- 200 עובדים מקצועיים, עובדי אולפן, מפיקים, עורכים וטכנאים, במטות המפלגות ובאולפני החטיבה בירושלים ובתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully