וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-10 החליטו: לא משנים את השם 'פופוליטיקה'

אלכסנדר כץ

27.3.2006 / 16:41

בשל קוצר זמן, הוחלט בערוץ לא להענות לדרישת רשות השידור לשינוי השם. במידה והתוכנית תוחזר בקביעות, שם התוכנית ייבחן

האיחוד של אנשי פאנל פופוליטיקה המיתולוגי, הערב בערוץ 10, יקרא "פופוליטיקה – האיחוד", למרות פניית רשות השידור בדרישה לשנות את שם התוכנית.

כזכור, לפני מספר שבועות הוחלט להחזיר את אנשי התוכנית ששודרה בשנות ה-90 בערוץ 1, לתוכנית איחוד בערב הבחירות בערוץ 10, בהשתתפות המנחה דן מרגלית, וחברי הפאנל ח"כ טומי לפיד, הרב ישראל אייכלר והעיתונאי אמנון דנקנר. את התוכנית יפיק אהרון גולדפינגר, שייסד וערך את התוכנית בערוץ 1.

הבוקר, יום שידור התוכנית בערוץ 10, פנה מנכ"ל רשות השידור יאיר אלוני למנכ"ל ערוץ 10 מודי פרידמן ומנכ"ל חדשות 10, גלעד עדין, בדרישה לא לעשות שימוש בשם התוכנית עבור השידור הערב בהנחייתו של העיתונאי דן מרגלית.

במכתבו, טען אלוני כי פופוליטיקה מוגנת בסימן מסחרי ולרשות השידור יש את זכויות הקניין הרוחני שלה: "על כן נתבעים האדונים מודי פרידמן וגלעד עדין שלא להשתמש בשם אף כי משתתפי התכנית האמורה להיות משודרת בערוץ 10 הם משתתפיה בעבר של התכנית בערוץ 1, כמו גם המפיק".

למרות זאת, החליטו בערוץ לא לשנות את שם התוכנית, בעיקר בשל מועד שידורה- הערב. מערוץ 10 נמסר כי הערב בכל מקרה, שם התוכנית יהיה "פופוליטיקה –האיחוד", אולם במידה ויוחלט להחזיר התוכנית במתכונת קבועה, שם התוכנית יבחן.

תגובת רשות השידור לא התקבלה בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully