וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן העצמאות

לי-אור אברבך

27.3.2006 / 15:53

הפיק-ניקולודיאון - הפיקניק הגדול בעולם אמור להערך ביום העצמאות הקרוב בפתח תקווה. בתוכנית: מופע עם כוכבי הערוץ

ערוץ ניקלודיאון מתכוון לערוך ביום העצמאות את הפיקניק הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל. האירוע יתקיים בפארק החדש בפתח תקווה בהשתתפות כל כוכבי ומנחי הערוץ. האירוע פתוח חינם אין כסף לתושבי העיר ולקהל הרחב.

בענני תקשורת המפיקים את הערוץ, מקווים למשוך לפיק-ניקלודיאון כ-20,000 איש שישברו את שיא גינס של הפיקניק הגדול בעולם (שעומד היום על 8000 איש).

לקראת האירוע יעלה קמפיין רחב ואינטנסיבי במדיות השונות לקידום האירוע ולהזמנת ילדים ומשפחות מכל הארץ להגיע ולחגוג עם הערוץ את חג העצמאות. במקום תוצב במה מרכזית ועליה יתקיים מופע ענק של כוכבי ערוץ ניקלודיאון.

המופע יכלול את הצגת "בוב ספוג וחברים", את מנחי הערוץ הדר עוזרי, אביב אלוש, דנה פרידר, כוכבי תכנית המקור המצליחה "בצפר", להקות, רקדנים ועוד.

המופע יועבר בשידור חי בערוץ ניקלודיאון, בערוץ 10 וכן בערוץ הישראלי בכל רחבי אירופה. בנוסף לבמה המרכזית יפעלו בכל שטח הפארק מתחמים שונים להנאת המשתתפים ובהם גן שעשועים ומתקנים מתנפחים, מתחם אקסטרים של קיר טיפוס ומשחקים אתגריים, מתחם יצירה בו יוכלו הילדים לצייר, לפסל וכדומה, מתחם לגיל הרך וכמובן מתחמי אוכל ושתייה מותאמים לילדים.

מנהלת ערוץ ניקלודיאון, אילנית באומן אמרה: "אנחנו שמחים לחגוג את יום ההולדת ה-58 למדינה בפתח תקווה ביחד עם ילדי ניקלודיאון ישראל. אנחנו נרגשים ובטוחים כי זוהי תחילתה של מסורת, ומזמינים את כל תושבי הסביבה לחגוג ביחד עם כוכבי הערוץ את אירוע הילדים הגדול של יום העצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully