וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המשקאות ישקיע יותר מ-20 מ' ש' בפרסום לפסח

אלכסנדר כץ

29.3.2006 / 14:03

יקבי כרמל, נביעות, טמפו ויקבי ברקן עולים בקמפיינים לקראת החג. RC קולה כבר העלתה קמפיין לפני שבועיים

שוק המשקעות מתחמם בשבועות האחרונים, ובעיקר בשבוע הזה, בו עולים מספר קמפיינים למשקאות מתחומים שונים, בהם יינות, משקאות מתוקים וגם בגזרת המים. הערכות הן כי יושקעו בקמפיינים האלה, המיועדים בעיקר לקראת חג הפסח, מעל 20 מיליון שקלים, לאחר שבחברות השונות מודעים לחשיבות החג, ולעלייה בצריכת משקאות קלים, חריפים ומים.

יקבי כרמל ישקיעו כמיליון שקלים בקמפיין פרסומי שיעלה השבוע למותג הוותיק תירוש. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, והוא יעלה בערוצים המסחריים 2, 10 והערוץ ברוסית 9, וגם בעיתונות במגזר החרדי. במסגרתו הקמפיין אגב, הוצב כבר בקבוק תירוש בגובה 16 מטרים, בנתיבי איילון.

ואילו יקבי ברקן מעלים קמפיין חדש בהשקעה של כמיליון שקלים, לסדרת היינות רזרב, גם כן באמצעות מק'אן-אריקסון. הקמפיין יעלה בעיתונות ובאינטרנט תחת הסיסמה "האומנים ביצירת יין אדום".

גזרת המים מתחממת

תחום המים הוא החם ביותר החודש. רק בתחילת החודש השיקה טמפו את המותג החדש שלה, אקווה נובה, והעלתה קמפיין פרסומי בחמישי שעבר, וכבר היא הותקפה על ידי מי עדן במועצת הרשות השנייה על הטעיית הצופים (טענה שנשללה לבסוף על ידי המועצה). טמפו השקיעו במפעל החדש בנתניה תשעה מיליון דולר, והקמפיין החדרת המוצר, באמצעות מק'אןאריקסון, היא השקיעה עוד כמיליון דולר.

ונביעות לא נשארת מאחור. היא מדווחת על השקעה של כשמונה מיליון שקלים לקראת הפסח ב"פסטיבל ארץ נביעות", שיתקיים בחול המועד פסח בגליל העליון. במסגרת הפרויקט, היא העלתה קמפיין לפסטיבל בעלות של 1.3 מיליון שקלים בסוף השבוע הזה.

במקביל העלתה נביעות קמפיין פרסומי נוסף למיצוב המותג, תחת הסיסמה "נביעות לגוף ולנשמה". בקמפיין זה הושקעו כ-2.5 מיליון שקלים עלה בסוף השבוע שעבר.

ובגזרת מי עדן, תפיץ החברה מגזין מיוחד בשיתוף מגזין הבריאות מנטה, בשם מיני מנטה, במסגרת שיתוף פעולה בין שתי הגופים. מי עדן מעריכים כי היא תשקיע במגזין כמיליון דולר בשנה. הגיליון הראשון יופץ בשיווק ישיר ללקוחות מי עדן, לקראת הפסח.

הגזרה רגועה

תחום המשקאות הקלים, רדום יחסית, ולא צפויה מתקפה פרסומית. פריגת שהשיקה השבוע טעמים חדשים במיוחד לאביב, שוקלת עדיין אם להעלות סרטון פרסומת בטלוויזיה על כך. במידה וכן, יתבסס הקמפיין על הקו הפרסומי הרגיל של החברה, עם תיקונים קלים.

עד סמוך לחג, מי שתיתן את הטון היא יפאורה, שהעלתה לפני שבועיים קמפיין פרסומי ל-RC קולה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה מדווחת של כשני מיליון דולר. הקמפיין משודר בערוצים 2, 10, 24 וב-MTV, וגם באינטרנט ובאמצעות פעילויות קידום מכירות, וימשך עד לסוף השבוע הבא, רגע לפני החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully