וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו גם תוכן שיווקי בספרות ילדים

אלכסנדר כץ

29.3.2006 / 15:58

The Marker מוציא ספר לילדים "כמה טוב שיש דוב", שיסביר לילדים כי "כלכלה קוראים בבוקר", בניגוד למתחרה, שיוצא בערב

ספר חדש בהוצאת עיתון הארץ, "כמה טוב שיש דוב", מאת אפרים סידון ובאיורו של מישל קישקא, אמור להסביר לילדים כי עיתון כלכלי קוראים בבוקר ואילו הערב מוקדש לזמן איכות לילדים ולמשפחה.

הספר מתאר בשפה ציורית מטאפורה מעולם החיות, הכוללת את דב הפנדה החכם, המייצג את העיתון הכלכלי של הארץ כמובן, שמסייע לילדים ולכל חיות היער, בהם התוכי הורוד של העיתון המתחרה (גלובס, א"כ) כי "כלכלה קוראים בבוקר ולא לקראת ליל. כלכלה בבוקר זה יותר זמין, כלכלה בבוקר זה יותר אמין, כלכלה בבוקר זה יותר מעודכן, וכשיבוא הערב מה טוב ומה נעים, בשבילכם הקטנטנים, יהיו הם פנויים, וגם הוריכם לי יגידו תודה - כי כלכלה קוראים לפני העבודה.עובדה".

אולם, כנראה שתמימות ילדותית לא תמצאו בספר זה. בימים אלו מציינים בהארץ בסיפוק שנה להשקתו של העיתון הכלכלי The Marker, והספר יופץ לכ-3,000 מקבלי החלטות ומובילי דעת קהל במשק, כשי לקראת חג הפסח.

לדעתו של מנכ"ל עיתון "הארץ", מדובר בדרך מקורית לציין שנה להוצאת העיתון: "המסר הוא שעיתון כלכלי הוא כלי עבודה ועל מנת שיהיה אפקטיבי ככל האפשר - יש לקרוא אותו בבוקר. החידוש של ספר הילדים משעשע, מבטיח סיפור ילדים מהנה וגם מעביר להורים באופן הברור ביותר את המסר לפיו מומלץ לאמץ מודל של תרבות העבודה בשילוב בין הקריירה והמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully