וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אריאלי: למי שאין חוש הומור אין חוש מוסר

לי-אור אברבך

30.3.2006 / 10:04

כותב המדור הסאטירי במעריב מתייחס בדבריו לעזיבה של יואב יצחק וטענותיו בגין כתיבה "גזענית". לדבריו, דנקנר לא התערב בכתיבה

לאור טענותיו של יואב יצחק, שהובאו בעיתון "הארץ", על פיהם דברים שנכתבו עליו במדור הסאטירי של מעריב הם, "בעלי נימה גזענית ופוגענית", מותח כותב המדור "עד הבחירות זה יעבור", קובי אריאלי ביקורת קשה על העיתונאי החוקר. יצחק עזב במחאה על הדברים שנכתבו את העיתון בטענה כי העורך - דנקנר עצמו, כחברו של אולמרט, כתב את הדברים.

"יש לי בעיה עם עיתונאים חוקרים שאין להם חוש הומור. כי מי שאין לו חוש הומור אין לו חוש מידה ומי שאין לו את זה לא יכול להיות עיתונאי חוקר עם המוסר הנדרש", אמר אריאלי לוואלה! ברנז'ה. "זה הומור, הומור, הומור",

במעריב אומרים כי למרות שאמנון דנקנר חתום כ"דן קנר" על המדור, לא הוא זה שכתב את הקטע המדובר אלא רק נתן את הברכה לכתיבתו. במדור מתואר יצחק כמייחס את פרשת חטיפת ילדי תימן לאולמרט ובסופו של דבר הוא גם נכפת בכתונת משוגעים.

"לכנס מסיבת עיתונאים חודש וחצי לפני הבחירות", אומר אריאלי, "ולהפוך אדם למושחת ברצינות תהומית שמתאימה לרצח עם, זו יציאה מפרופורציה. עיתונות חוקרת היא כל חיינו - אני לא אומר, אבל צריך להיות חוש מידה". לדבריו, הדבר בעייתי, "כשמקדשים מדי את העיתונות החוקרת והופכים אותה לאוטונומיה בתוך העיתונות. אני נגד העובדה לעשות מדור שבועי של חשיפת שחיתות - בכל שבוע יש מישהו מושחת?".

אריאלי דחה טענותיו של יצחק כאילו הדברים גזענים. "נכון שזה טיפה ארסי אבל עדיין משהו שאפשר לעבור עליו. זה כואב אבל זה עדיין מדור סאטירי. מדור סאטירי כולם נפגעים וצוחקים ממנו. לא סוף העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully