וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס ו'השמיניה' יוציאו קו בגדים לנוער

אלכסנדר כץ

31.3.2006 / 9:49

פוקס תוציא בגדים לילדים ונוער עם המותג המצליח של ערוץ הילדים. במקביל, עלית רוצה את הטלנטים עבור קמפיין לחטיפים

חברת האופנה פוקס חתמה על הסכם עם YPL, האחראית על הזיכיונות והמסחור של סדרת הילדים "השמיניה", להוצאת קו הלבשה שלם לילדים ונוער, על שם המותג. המשא ומתן בין הצדדים מתנהל כבר זמן מה, אולם בחודש האחרון הוא עלה להילוך גבוה יותר, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע הגיעו הצדדים להבנות שהבשילו להסכם שיתוף פעולה.

חברת YPL, בבעלות ידיעות אחרונות, אחראית כאמור לחלוקת הזיכיונות לשימוש בשם "השמיניה", המשודרת בערוץ הילדים בהפקת נגה תקשורת. עבור השימוש בשם השמינייה, מעריכים בענף הפרסום, תשלם פוקס מאות אלפי שקלים, אולם לא ברור בשלב זה אם כוכבי הסדרה יזכו לנתח כספי אף הם.

מנהל YPL אבי מורגנשטרן, סירב להגיב. גורמים בפוקס מאשרים את הפרטים, אולם רשמית מסרבים להתייחס. מנגה תקשורת, המפעילה את ערוץ הילדים, נמסר לוואלה! ברנז'ה כי "אנחנו שמחים לחבר את המותג המצליח 'השמיניה' עם מותג האופנה המוביל לילדים ולנוער 'פוקס'".

וגם עלית רוצה אותם

במקביל נודע לוואלה! ברנז'ה, כי חברת המזון עלית נמצאת במשא ומתן מתקדם עם נגה תקשורת- המפיקה את השמינייה וחברת YPL, במטרה לשתף את כוכבי הסדרה בקמפיין עתידי של החברה למגוון חטיפי המלוחים שלה. בשלב זה הקמפיין עדיין לא תוכנן ואין מועד ליציאתו, דבר התלוי כמובן בהצלחת המשא ומתן בין הצדדים. מעלית נמסר: "אין תגובה". מנגה תקשורת נמסר כי "איננו נוהגים להתייחס לנושאים הנמצאים במשא ומתן".

הסדרה "השמינייה" הפכה מזמן למותג מסחרי, ומשתפת פעולה עם מגוון רחב של חברות מסחריות. רק בפורים נערך אירוע סיום העונה של הסדרה, בהיכל נוקיה ביד אליהו, בחסות שוקולד פרה של עלית. השנה גם שיתפה "השמינייה" פעולה מסחרית עם בורגר ראנץ' ושוקו יוטבתה. בתחילת שנת הלימודים הוצאו יומני בתי ספר של הסדרה ואלבומי תמונות, תהליך שיימשך גם בשנת הלימודים הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully