וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר יהודה, דבר

לי-אור אברבך

2.4.2006 / 12:48

יהודה לוי השתתק מול כתבת 7 ימים וסגן העורך רענן שקד החליט שלא לפרסם כתבת שער עמו. ב-24 הרימו את הכפפה, וערכו ראיון חלופי

היום התפרסם במוסף "24 שעות" של ידיעות אחרונות ראיון עם יהודה לוי ("אני הולך לישון לבד", מאת רז שכניק) לקראת פרוץ הטלנובלה החדשה של HOT בכיכובו, "האלופה". אולם לוואלה! ברנז'ה נודע כי אין זה הראיון הראשון אותו נתן לוי במסגרת מסע הקידום - קדם לו ראיון דומה עבור "7 ימים" אולם זה, מעולם לא פורסם.

לפני כשבועיים העניק לוי ראיון לכתבת חן שליטא, עבור כתבת שער במוסף סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לוי נשאל מטבע הדברים שאלות על טיב הקשר שלו עם נינט טייב ועל הפרידה מאפרת בוימוולד, אולם השתתק אל מול הכתבת וענה בכלליות מטרידה. התשובות חסרות "המיץ" שנתן לא סיפקו את אנשי "7 ימים" וסגן העורך, רענן שקד החליט שלא לפרסם את הכתבה.

בשלב זה החליטו ביחסי הציבור של HOT, למרות פניות שהגיעו, בין השאר, ממוסף "7 לילות" - להעביר את ביצוע הראיון למוסף היומי "24" על מנת להעלות את הכתבה ביום עליית הטלנובלה. שם מיהרו להתנות את קיום הכתבה בוורבליות של הכוכב.

בשבוע שעבר ראיין כתב המדיה רז שכניק את לוי. השחקן, שכבר הבין ככל הנראה את חשיבות פתיחותו, היטיב הפעם "לשתף פעולה" וענה ביתר הרחבה לשאלות החודרניות. למרות שלדבריו הוא ונינט "רק חברים טובים", ולא יותר מזה בצורה שתהלום את חלומם הרטוב של העורכים באשר הם, פורסמה בסופו של דבר הכתבה היום בשער, כאמור.

שקד, שכניק, שליטא ועורך 24 אייל גונן סירבו להגיב. כך גם זוהר יעקובסון, הסוכנת של לוי ומינה סימן טוב, דוברת HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully