וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הסוף המר?

לי-אור אברבך

3.4.2006 / 12:08

מגמת ההידרדרות המדרוגית של "ללכת עד הסוף" הגיעה עד ל-9.6%. רשת מצדה, ממשיכה לשבצה בשעות שונות. המפיק: "לא נתנו צ'אנס"

ללכת עד הסוף של רשת שברה אתמול שיא שלילי ברייטינג והצליחה להשיג 9.6% בלבד. מדובר בנתון מאכזב לתוכנית בסדר גודל ההשקעה שלה והוא מצטרף למגמה הכללית של הדוקו-תחרות - 10.4% בפעם האחרונה ששודרה, 11.1% לפני זה. ברשת החליטו לאפשר לתוכנית לשרוד על המסך למשך ארבע התוכניות שנותרו עד לסוף העונה ובכללן גם לקט.

"בהחלט לא נתנו לה צ'אנס", אמר לוואלה! ברנז'ה מפיק התוכנית יריב יפת. יפת מתכוון לעובדה שבשלושת השבועות האחרונים שודרה התוכנית ב-22:30, 22:05 ואף ב-21:45. זאת לאחר שהועברה אל מאחורי השידור החוזר של קצרים. ניתן לומר, שברשת ויתרו על התוכנית והחליטו להחביאה בזהירות בקצה לוח השידורים היומי.

"זה לא אומר שהתוכנית לא טובה", אומר יפת, "מי שרואה נהנה. אף תוכנית לא חפה מטעויות אנחנו מתקנים מתוכנית מתוכנית. היו דברים שהדקנו - כל מה שקשור לאולפן - התוכנית כולה הודקה. תיקנו את אורך התוכנית. הבנו שתוכנית קצרה יותר יכולה לעזור".

יפת בטוח לחלוטין בתוכניתו, "אם הייתי לרגע חושב שאנחנו עושים עבודה לא טובה אז הייתי דואג להגיד את הדברים במקומות הנכונים. יכול להיות שהטיימינג שבו עלינו שיחק לטובתנו. השיבוץ הוא נחלת הזכיין - אני לא יכול אלא להתריע".

על העונה באה בינתיים בכלל לא מדברים. "לא מדברים על עונה הבאה כי היא מראש עלתה לסדרת שבעה ספיישלים ולא הייתה מחשבה על עונה נוספת. יכול להיות שאם הנסיבות היו אחרות היו מדברים על זה".

ההשוואה ל"דה שואו", תוכנית מז'אנר דומה שנפחה את נשמתה מוקדם מהרצוי מחמת רייטינג נכה, לא מקובלת על יפת. "לא הייתי רוצה להשוות עם 'דה שואו'", הוא אומר, "אלה שתי תוכניות שונות ורק המנגנון מאחד אותן. אני חושב שכל מה שקשור לערוץ 2 הוא קצת נפגע. זה לא נחלת תוכנית כזו או אחרת זה מה שקשור לערוץ באופן כללי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully