וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת כן או לא?

אלכסנדר כץ

3.4.2006 / 12:30

בקשת משדרים את פינת "הפרסומות האהובות", מחוץ למקבץ הרגיל. ברשות השנייה אישרו את השידור, אך בוחנים את התגובות

במסגרת שידורי קשת במוצאי שבת לאחר חצות, שודרה פינה בשם "הפרסומות האהובות של ערוץ 2", שלא במסגרת מקבץ הפרסומות הרשמי. במקבץ זה, שארך כדקה, הוקרנו בקצרה חמש הפרסומות המועדפות על הצופה על פי סקר שנערך על ידי גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה.

על פי הסקר, סרטון הפרסומת המועדף הוא לנייר טואלט לילי- ובעקבות כך שודר חלק מסרטון הפרסומת, כולל קטעי קריינות, וזאת במסגרת השידור הרגיל של הזכיינית, ולא תחת לוגו הפרסומת הידוע, דבר העלול ליצור בלבול בקרב הצופים בין שידורי התוכן הרגילים של הזכיינית לבין שידורי פרסומותיהם.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי שידור הפינה, שהחל לפני כשבועיים, אושר על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, לבקשת קשת, מחוץ למסגרת מקבץ הפרסומות הקבועה, אולם כחלק מזמן הפרסום המותר בכל שעה.

בשלב זה בוחנים ברשות השנייה את הפינה השבועית בשבועות הקרובים, האם ישנה בעייתיות והאם יתקבלו תלונות צופים או גופים אחרים. מהרשות השנייה נמסר לוואלה! ברנז'ה כי "מדובר בזמן שנספר במסגרת זמן פרסום לזכיין. בגלל השונות המסוימת בין פרסומת ברורה לבין הסקר שעורך מכון גיאוקטוגרפיה, אפשרנו לשדר במתכונת הנוכחית, אולם הרשות בודקת את הפורמט גם לנוכח תגובות ופניות שהתקבלו ויתקבלו בעתיד".

מקשת נמסר בתגובה כי "מדובר באדפטציה טלוויזיונית לתוכן מערכתי המפורסם בגלובס מידי שבוע ונערך על ידי מכון המחקר גאוקטוגרפיה. במסגרת הפינה מוצגות חמש הפרסומות האהובות של השבוע, על פי מדד גאוקטוגרפיה וגלובס. כאמור, לקשת אין מעורבות בתכנים והיא מהווה פלטפורמה למידע הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully