וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי איתי ואראה לך VOD באפור

לי-אור אברבך

3.4.2006 / 12:12

שירות הזמנת התכנים של HOT משנה אריזה לרגל השקת ערוץ חדש - HOT MOVIES שיכלול מאות סרטים חדשים

ה-VOD של HOT משנה אריזה. החל מהיום יאפיר שירות הזמנת התכנית של הכבלים במקום האדום השולט בכל אפיקי החברה. השינוי מגיע בד בבד עם השקתו של ערוץ ה-VOD MOVIES ועם החלפתה של אפרת אברמוב באביב הוד כנער הבארקר.

הערוץ החדש, שיעלה היום לשידור, יכלול מאות סרטי קולנוע חדשים שיתווספו לסרטים הקיימים כיום בקטגוריית הסרטים ב-VOD. הסרטים ב-VOD movies יחולקו לקטגוריות: דרמה, קומדיות, מתח, אקשן, קלאסיקות, סרטים ישראלים, סרטי בורקס, סרטי "האוזן השלישית" ועוד. מבחר הסרטים יתחדש מידי שבוע ויכלול סרטי קולנוע חדשים לצד קלאסיקות מוכרות.

בנוסף להרחבת הספרייה עוצבו מסכי הכניסה ל-VOD מחדש ופותחה על ידי HOT מערכת Real Time Encoding, המאפשרת העלאת תכנים לשידור באמצעות סיב אופטי המאפשר העלאת תכני אקטואליה לשירות מיד לאחר שידורם הראשון בערוצי הטלוויזיה השונים.

דרושים רציניים לסרט אירוטי

בתוך כך, עולה ב-VOD סדרת הריאליטי "אדם וחוה: גרסת הריאליטי". הסדרה מחפשת את הזוג הסקסי ביותר בארצות הברית שילוהק לסרט אירוטי למבוגרים. הפרס - 250 אלף דולר, והפקת סרט עבור הזוג הנבחר, אשר יצא לאקרנים מייד עם תום שידור הסדרה. התוכנית תעלה בקטגוריית אגו סקסי המופקת על ידי ענני תקשורת.

ההכנות לסדרה החלו בפברואר 2005 אז קראה חברת ההפקה של הסדרה לזוגות המעוניינים להשתתף בתכנית הריאליטי המטורפת של כל הזמנים "אדם וחוה: גרסת הריאליטי" להגיע לאודישנים שהתקיימו בטמפה ובמיאמי אשר בפלורידה. מאות זוגות נרשמו לאודישנים לסדרה בהנחייתם של שחקני הפורנו, כרמן לוונה וסקוט פוטזניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully