וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס תפרסם רק באינטרנט ובמסכי חוצות בפסח

אלכסנדר כץ

4.4.2006 / 7:18

החליטה לזנוח בשלב זה את הפרסום הקונבנציונלי, ותפרסם על מסכי חוצות ב-130 אלף ש' וברשת ב-100 אלף ש'

אדידס מקצה כ-230 אלף שקלים בלבד עבור קמפיין ממוקד לחג הפסח למותג נעלי GIGARIDE של אדידס. בחברת לייף ספורט, המפיצה הבלעדית של אדידס בישראל, החליטו להפנות את תקציב הפרסום הנוכחי לפרסום על מסכי חוצות ואינטרנט בלבד.

רק לפני חודשיים זכה משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב הפרסום של אדידס ישראל, שמוערך בכ-800 אלף עד מיליון דולר לשנת 2006, וזאת במסגרת ריכוז תקציבי אדידס בכל רחבי העולם בסוכנויות TBWA המקומיות בעולם, כהערכות למונדיאל שייערך הקיץ בגרמניה, בו אדידס היא אחת מנותנות החסות לתחרות הכדורגל.

יהושע TBWA ישקיע בפרסום על 12 מסכי חוצות של רפיד ברחבי הארץ, כ-130 אלף שקלים בשבועות הקרובים. החברה הבת, TBWA\DIGITAL העוסקת בפרסום אינטראקטיבי, מפנה 100 אלף שקלים נוספים לפרסום באתרים וואלה!, נענע, MSN ו-ONE, קמפיין גדול שהשיקה אדידס העולמית באירופה. את שני הקמפיינים תלווה הסיסמה "בלתי ניתן לעצירה".

מנהלת הפרסום והשיווק של לייף ספורט, שיבולת עבודי, מאשרת לוואלה! ברנז'ה את הידיעה, וטוענת כי לקראת הקיץ מתוכנן קמפיין גדול: "הקמפיין הגדול שתשיק אדידס בחודשי הקיץ לפני ובעת משחקי גביע העולם בגרמניה, הוא סמגרת פרסום עולמי של אדידס, שיושק גם בארץ, משום שאנחנו מונחים מבחינה פרסומית על ידי אדידס העולמית".

כבר קרוב לשנתיים שאדידס לא יצאה בקמפיין גדול בישראל. האחרון היה בעת משחקי יורו 2004 בפורטוגל, שכלל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות. בשנתיים האחרונות נהגה אדידס ישראל לפרסם לעיתים רחוקות בטיזרים קצרים בעיתונות, ואף הייתה מנותני החסות לסדרה "טלנובלה בע"מ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully