וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר

לי-אור אברבך

4.4.2006 / 10:00

ספוילר על גמר הדוגמניות הורד מ-nrg. גורמים: זו חציה של קו אדום. במערכות אחרות ידעו ושמרו על הסוד. עורך באתר: "זה לגיטימי בעיניי"

ידיעה ובה תוצאות החלטת הקהל לגבי החזרת מועמדות לתכנית הגמר של "הדוגמניות", פורסמה אתמול באתר nrg מעריב למשך שעתיים - והורדה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי האייטם הורד לאחר שיחת הבהרה שערכו מערוץ 10 עם עורך הורטיקל, שימרי טוריס.

למרות שבערוץ סירבו להגיב באופן רשמי, גורמים ב-10 אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי "זו הייתה חצייה אתית של קו אדום שבדרך כלל עיתונאים נוהגים לשמור עליו". לדברי אותו גורם, לאחר שלעורך הובהר כי עשה דבר פסול, הוא "ניאות באופן קוליגיאלי להוריד את האייטם, על מנת שלא לחבל בהנאת הצופים ובהצלחת הערוץ בגמר". יש לציין, כי ספוילרים לגבי תכניות טלוויזיה, בעיתונות הממוסדת - הן המודפסת, הן האלקטרונית והן האינטרנטית - הוא קו אדום שישנה הסכמה בשתיקה שלא חוצים אותו.

מתברר כי לכתבים בכלי תקשורת אחרים ובהם בעיתונות המודפסת ובאתרי אינטרנט אחרים ידעו זה כמה ימים את הסוד אך שמרו עליו. ביניהם גם צוות התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שאף הספיק להכין כתבה בנושא אך לא שידר אותה. "הבנו שזה דבר שלא עושים", אמרה לוואלה! ברנז'ה עורכת התוכנית, גלי בראון, "כששוחחנו עם הערוץ הבנו שאנחנו לא היחידים שיודעים והחלטנו לשמור את הסוד".

עורך nrg רכילות, שימרי טוריס, הגן על החלטתו להעלות את הספויילר - עליו הזהיר כנהוג בהפנייה לכתבה "זה היה הדבר הכי לגיטימי לעשות - מרגע שנודע לי הדבר, עשיתי את העבודה שלי ובגלל שבכל זאת יש לי סימפתיה לערוץ 10 עשיתי להם ג'סטה והורדתי את האייטם. לא עברתי קו אדום. לא הייתי במשחק מוסכם כלשהו שבו אומרים לי מה יקרה ואני מבטיח לא לחשוף. אני מדור רכילות ולא מדור יחצ"נות".

בהמשך לדבריו אומר טוריס, "הרגשתי שאני מספיק חזק (הכוונה מבחינת טיב האייטמים באתר באותו היום- ל"א) ואני יכול לוותר על הסיפור".

*עם פרסום הכתבה בוואלה! ברנז'ה החזירו ב-nrg את האייטם לאוויר בפעם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully