וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצטרפי 'ידיעות אחרונות': מונדיאל חינם (ב-500 ש')

אלכסנדר כץ

5.4.2006 / 11:58

מודעת פרסום של העיתון מזמינה לקוחות חדשים לרכוש מנוי, במסגרתו יקבלו את שידורי המונדיאל "בחינם"

לקוחות שפנו בימים האחרונים למוקד המנויים של ידיעות אחרונות על מנת לחתום על מינוי לעיתון, הופתעו מהמחיר הזול וההטבות שידיעות מציע. עוד יותר הופתעו אותם פונים מכך שעל מנת לקבל את שידורי המונדיאל חינם, הם יאלצו לשלם בין 30 ל-40 שקלים נוספים בכל חודש, למרות מודעת הפרסומת של ידיעות, המופיעה בעיתון עצמו, כי מינוי חדש יזכה לשידורי המונדיאל בחינם.

מנוי רגיל- 109 ש', מנוי מונדיאל- 149 ש'

עלות מינוי חדש בידיעות אחרונות לארבעה חודשים, הכולל את כל עיתוני השבוע וסוף השבוע כולל המוספים, שישה גיליונות של פנאי פלוס, תו קנייה על סך 50 שקלים לאחת מרשתות המרכולים ומארז דיסקים של זמר מוביל על פי בחירה, היא 109 שקלים לחודש. עבור מינוי שנתי, הכולל את אותם תנאים, ישלם הלקוח 119 שקלים לחודש.

ואולם, לקוחות שציינו בפני נציגות שירות המנויים של העיתון, כי ישנו מנוי הכולל גם את חבילת שידורי המונדיאל, הופתעו לשמוע כי חבילה זו, שצריך להתחייב אליה לשנה שלמה, וכוללת גם תו קנייה על סך 50 שקלים לאחת מרשתות המרכולים ותו קנייה על סך 75 שקלים לאחת מרשתות הספורט, תעלה 149 שקלים.

ההפרש בין מנוי הבסיס לארבע חודשים לבין המנוי הכולל את שידורי המונדיאל, עומד על 40 שקלים לחודש, שהם 480 לשנה. ההפרש בין מנוי שנתי רגיל למנוי המיוחד, עומד על 30 שקלים לחודש, שהם 360 שקלים לשנה. וכל זאת עוד בלי ההטבות הניתנות למנויים הרגילים. ועל כך אמר לוואלה! ברנז'ה גורם בידיעות! "אין מתנות חינם, גם אם הלקוחות לא יודעים מכך".

שידורי המונדיאל עדיין לא הוסדרו

אגב, עד היום לא הוסדר סופית נושא שידורי המונדיאל בישראל. בשלב זה עדיין מתקיים משא ומתן בין בעלי זכויות השידור, צ'רלטון, לבין גופי השידור ערוץ 10, רשת וקשת, והוועדה המיוחדת שהוקמה על ידי שר התקשורת אברהם הירשזון, המורכבת מראשי משרד התקשורת, עדיין לא נתנה את חוות דעתה בנושא.

בכל מקרה, שמונה משחקים ישודרו בערוצים פתוחים ושאר 56 המשחקים ישודרו בשיטת ה"שלם וצפה". על משחקים אלו, שבתחילה פורסם כי הלקוח יאלץ לשלם 800-1,000 שקלים, יבקשו HOT ו-yes כ-600 עד 700 שקלים.

ובמקביל, על שולחן הכנסת מונחת הצעת חוק שמטרתה למנוע תשלום עבור שידורי המונדיאל, אולם הבחירות וכינונה של הכנסת החדשה, מעכבת את את חקיקתה.

מידיעות אחרונות נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully