וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג און דימנד

לי-אור אברבך

5.4.2006 / 10:50

"האלופה" של HOT מראה שינוי בהרגלי הצפייה - מעבר משידור קולקטיבי (רייטינג של 4.4%) ל-VOD (כ-100 אלף הזמנות)

תוכנית הבכורה של הטלנובלה "האלופה" השיגה רייטינג שעמד על ממוצע של 4.4% מלקוחות HOT, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בפרק השני חלה ירידה תלולה והצפייה עמדה על 1.4% בלבד. אך מספרים אלה עומדים מנגד לנתונים אחרים, עליהם מדווחים ב-HOT, שעל פיהם כ-70 אלף איש הזמינו את פרק הבכורה באמצעות שירות ה-VODעוד לפני השידור ביום ראשון בערב. אפשר בהחלט לקבוע כי נתונים אלה מצביעים על שינוי בהרגלי הצפייה של לקוחות החברה.

גם בשנה שעברה נרשמה ירידה בשיעורי הצפייה ב"טלנובלה בע"מ". אולם אז, היא הובחנה על פני פרק זמן ארוך יותר ולא הייתה דרמטית כמו זו השנה.

ב-HOT לא מודאגים

הדבר מתיישב כהלכה עם האבחנה, עליה הצביעו בכירי תעשיית התקשורת בישראל כבר בפסטיבל ראש פינה לפני מספר חודשים, כי הצופים יפנימו את התועלת שבפלטפורמות החדשות וינטשו אט אט את הצפייה הקולקטיבית.

נתוני הרייטינג, שבימים כתיקונם היו אמורים להדאיג את אנשי HOT, מעלים מספר שאלות - רלוונטיות גם לשידורי הברודקאסט. הראשונה שבהם היא על יעילות כלי מדידת הרייטינג בצורתו המסורתית, בעוד נתוני הפלטפורמות האחרות שוקקים והאחרת, אם יש מקום לשכלל בתוך המדדים גם את נתוני הצפייה בסלולר, ברשת וב-VOD.

ב-HOT לא מוטרדים מהרייטינג הנמוך, "הקידום המאסיבי של 'האלופה' התרכז בשידור הבכורה בספריית ה-VOD", אומרת דוברת החברה מינה סימן טוב, "ואכן, בחמישה ימים נרשם מספר שיא של הזמנות: כ-100 אלף. בנוסף ל-VOD אפשר לצפות בסדרה שלוש פעמים ביום בערוץ HOT3: בשידור הראשון ב 20:05, בשידור השני ב 23:20 ובשידור השלישי למחרת ב 14:40, וגם בדור השלישי של אורנג'. הצופים בהחלט הפנימו את מגוון האופציות לצפייה ב"האלופה" ולפי כל הנתונים - הם משתמשים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully