וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב יצחק: "סומנתי על ידי דנקנר כמסכן את אולמרט"

לי-אור אברבך

6.4.2006 / 11:59

אמר ב"תיק תקשורת" כי עורך מעריב צנזר שורה של פרסומים "לא נעימים" לאולמרט ואף הדליף לראש הממשלה הנבחר פרסומים אודותיו

העיתונאי יואב יצחק שהתפטר לאחרונה ממעריב, התארח היום בתכנית תיק תקשורת. כפי שפורסם, יצחק התפטר ממעריב לאחר שנפגע מדברים שנכתבו עליו במדור הסאטירי של העיתון.

לדברי העיתונאי הוכנסו "מוטיביים עדתיים ואחרים" לקטע שהתייחס אליו במסור שכתב קובי אריאלי "עדהבחירות זה יעבור".

"הפרסום הזה הוא 'סאטירה' במרכאות כפולות", המשיך יצחק והתייחס לעורך העיתון, "זו למעשה השמצה זולה ומופקרת שפורסמה במסגרת שרשרת של פעולות שנוקט דנקנר ב'מעריב' בכלל ונגדי בפרט. אני סומנתי ע"י דנקנר כמי שמסכן את מעמדו של אולמרט ואת מעמדם של ידידיו הקרובים של אולמרט – ביניהם דנקנר עצמו.

"דנקנר מנע ממני לפרסם כתבה גדולה מאד על אולמרט, לא רק ממני אלא גם מעיתונאים אחרים ב'מעריב', הוא למעשה צנזר שורה של פרסומים שהיו לא נעימים לאולמרט, ועשה זאת בעצה אחת עמו. אני יכול לגלות כאן שלפני כ-5 חודשים דנקנר לא רק צנזר ומנע פרסום של כתבה שלי בנושא אולמרט אלא הוא הדליף, הדליף! לאולמרט ערב קודם מה אני עומד לפרסם ואיזה דברים אני עומד לשאול אותו".

יצחק לא סיים בזאת, "אמנון דנקנר מתנהג ב'מעריב' כעריץ, כדיקטטור, לא רק כלפי. הוא אינו מתנהג כעורך. עורך צריך להעדיף את טובת העיתון וטובת הציבור, על-פני עניינים אישיים ויחסים אישיים. ודנקנר עד לפני כמה חודשים הפך את העיתון לסניף של מפלגת 'שינוי' כשלפיד עמד בראשה, ולאחרונה הוא הופך את מעריב לסניף של 'קדימה', ואני חושב שזו לא עיתונות.
יש לעיתון הזה מו"לים ואני חושב שהם צריכים לקבל החלטות בנוגע להתנהלות של דנקנר בנושא הזה. בעיתון כזה, כפי שהוא מתנהל עכשיו, אינני רוצה לפרסם מדור".

בתגובה לדבריו של יצחק נמסר מ"מעריב" לתיק תקשורת, כי עורך העיתון אמנון דנקנר נמצא בחו"ל ואת תגובתו לדברים לא ניתן היה להשיג.

הראיון המלא ישודר היום בשעה 17:30 בשבת ב-12:00, בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully