וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוגנים מתפנים מהרצליה

לי-אור אברבך

9.4.2006 / 14:56

רשת התחילה בשידור ממרכזה החדיש ברמת החייל. החל מראשית מאי גם ערוץ הילדים עוזב ועובר למימד. באולפנים משדרים עסקים כרגיל

זכיינית ערוץ 2 "רשת" הודיעה היום כי השלימה את מעברה סופית לבניין החדש ברחוב הברזל 23 בתל אביב, ובתוך כך החלה לשדר ממרכז השידור שנבנה בבניין. בכך הושלם למעשה המעבר מאולפני הרצליה - הבית של רשת מאז תחילת עבודתה במסגרת ערוץ 2.

מרכז השידור החדשני של רשת, משדר בשיטת "TAPELESS" - כלומר ללא קלטות אלא למחשב באופן דיגיטלי. החומרים מועברים באמצעות רשת IP. מהזכיינית נמסר, כי טכנולוגית השידור החדישה משיגה איכות תמונה וקול ברמה גבוהה יותר. מרכז השידור נבנה בשיתוף חברת AV com מקבוצת נטקום.

כפי שכבר פורסם, בשל אי-הסכמה על תנאי השכירות החל מראשית מאי עוזב גם ערוץ הילדים את אולפני הרצליה. שידורי הערוץ יועברו מהאולפן החדש במימד לאחר 14 שנים באולפנים שבשרון. האולפן החדש יעוצב ברוח ערוץ הילדים, נמסר מנגה המפיקה, "בצבעוניות עליזה".

בוקר, לייט נייט, ואודטה

באולפני הרצליה לא מוטרדים מהעזיבה של שני העוגנים. לפני מספר חודשים, הסתיימה הכשרה של שני אולפנים חדשים בעלות של כ- 200 אלף דולר. אולפנים אלו משמשים היום לצילומי תכנית הבוקר של קשת ותכנית הלייט נייט החדשה של קשת - "48 שעות".

בנוסף, הוכשר אולפן נוסף לצילומי סדרת הנוער "ראש גדול" המשודרת בימים אלו ב-yes.

מהאולפנים נמסר, כי מופקים שם כיום יצפאן, משעל חם, כלבוטק, יאיר לפיד, יומטוב, מי רוצה להיות מליונר?, הלייט נייט החדש של יאיר ניצני עבור 10, עושים צחוק עם עידן אלתרמן, סדרת הדרמה "אגדת דשא" של ערוץ 10, פספוסים, אודטה, ניקולודיאון ושעשועון "8 לוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully