וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שלנו לא חברמן

לי-אור אברבך

10.4.2006 / 7:43

כתב הארץ, יואב בורוביץ, הורד מאוטובוס שהחזיר את אנשי מכבי ת"א לאחר משחק. מזרחי: הוא לא ביקש רשות לעלות, זה חוסר נימוס

כתב הספורט של הארץ, יואב בורוביץ הורד ביום חמישי מאוטובוס מכבי תל אביב לאחר המשחק מול אולימפיאקוס ביוון. בורוביץ נאלץ לעשות דרכו לבדו בלילה אל שדה התעופה באתונה בעוד יתר עיתונאי הספורט ואף קומץ אוהדים התלוו לשחקני הקבוצה המובסת אל המלון ומשם אל נמל התעופה באתונה.

"חיפשתי את מוני פנאן (מנהל הקבוצה - ל"א) לפני שעליתי לאוטובוס כדי לבקש את רשותו, אבל לא ראיתי אותו בסביבה", סיפר בורוביץ לוואלה! ברנז'ה, "אז כשכולם כבר היו ישובים - מוני הגיע אלי נבוך ואמר לי: 'יואב, המנהל שלי לא מוכן שתסע איתנו'. כשירדתי בדרך שמעתי את שמעון (מזרחי, הבעלים - ל"א) ממלמל 'איזה חצוף'".

לדברי בורוביץ, אתמול התנצל בפני פנאן על שנאלץ לעמוד במצב הלא נעים וזה לדבריו התנצל בעצמו בפניו. יש לציין כי בעת שבורוביץ הורד נותרו על האוטובוס כתבי הספורט של מעריב, ידיעות אחרונות, ואחרים, אך אף אחד מהם לא התערב וניסה למנוע את המעשה המביש.

אף אחד מהעיתונאים גם לא מתערב כאשר בורוביץ לא מקבל תשובות לשאלותיו במהלך מסיבות עיתונאים ממאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון. מאז החל לסקר את מכבי תל אביב לפני כשנתיים, פרסם בורוביץ כמה וכמה כתבות שהכעיסו את ראשי מכבי. ביניהן - הצהרתו של באסטון באשר לשאיפותיו בעניין משכורתו, הכרזתו של שאראס שאומר כי הוא "עייף", ועוד פרסומים הקשורים בעיקר ליחסים בתוך הקבוצה ולענייני חוזים כספיים. לדברי בורוביץ, שחקני הקבוצה קיבלו הוראה לא לדבר איתו.

כתב הארץ לא מתכוון לשנות את סיקורו מעתה והלאה, "ברגע שאהיה מגמתי בגלל שמישהו לא אוהב אותי - הפסדתי. ובקרב הזה אני לא מתכוון להפסיד", אמר לוואלה! ברנז'ה.

מזרחי: הוא התבקש באדיבות לרדת

שמעון מזרחי אמר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "הכתב או כל כתב של הארץ, לא היה באף אחת מתשע הנסיעות האחרונות שלנו. זו הפעם הראשונה שהעיתון שלח נציג. הוא לא נסע איתנו מהמלון לאימון ברביעי בערב ולא חזר איתנו מהאימון למלון וגם לא התאכסן בו.

"האוטובוס מיועד לקבוצה ולמלווים הקרובים ואם יש מקום מיותר נותנים לאנשי תקשורת להצטרף אם הם באותו יעד. המשחק הסתיים נסענו למלון ולא לשדה התעופה - המלון בו הוא לא התאכסן - הוא עלה לאוטובוס בלי לבקש רשות. כשראו אותו הוא התבקש באדיבות רבה לרדת. אדם מבקש להצטרף למקום שהוא לא אמור להיות בו - זה מינימום הנימוס המתבקש".

לדברי מזרחי, זו לא הייתה הוראה שלו להוריד את בורוביץ. לדבריו, הוא כלל לא ידע שהוא על האוטובוס. אולם כשהוא ראה שמורידים אותו ושאל לפשר הדבר, אמר שזה "בסדר גמור".

את תגובת פנאן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully