וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל"י יעניקו מתנות למתנתקים מ-HOT

לי-אור אברבך

10.4.2006 / 9:54

היוצרים החליטו לפגוע בכיסה של חברת הכבלים, ומתכוונים להעניק מארזי DVD לחבריהם שישכנעו כמה שיותר אנשים להתנתק

ארגון הבמאים והתסריטאים יוצא במבצע לניתוק מנויים מ-HOT. תל"י מאיץ בחבריו להתנתק מהכבלים ולשכנע אחרים להצטרף למהלך. הארגון אף פרסם רשימת "פרסים" שיעניק ליוצר שישכנע כמה שיותר אנשים להתנתק. בין היתר יחולקו מארזי DVD בגדלים שונים.

מהארגון נמסר, כי בעלי מניות HOT חישבו שוויו של כל מנוי לפי תעריף של 1350 דולר. על כן, המשימה היא להביא 2000 איש שיתנתקו מהחברה. על פי החישוב, לו רק 200 חברי תל"י המנויים לכבלים יתנתקו, לחברה יגרם נזק של 270,000 דולר. עבאיגוד גם מבקשים כי במהלך ההתנתקות יודיעו המוחים לאיש השירות, את פשר ביטול המנוי. "החלטנו לפגוע להם בכיס, כי מדובר עבורם בעניין עסקי ולא מוסרי", אמרו בתל"י היום.

ב-16 לאפריל, אמורה להתחיל "שביתת הזכויות הגדולה", במהלכה כל תסריטאי ובמאי הערוצים יפסיקו לעבוד במחאה על פתרון המשבר על רקע אי תשלום תמלוגים ליוצרים.

מ-HOT נמסר, כי "בשבוע שעבר התקיים דיון בבית המשפט בעניין התמלוגים. בית המשפט לא נעתר לבקשת היוצרים לצו מניעה נגד הוט, וטרם התקבלה החלטה באשר לזכויות היוצרים. אנו, כמובן, נכבד כל החלטה שתתקבל. בינתיים, כל מופעי הלהטטנות של היוצרים נראים לנו מיותרים, והם אינם מביאים כבוד לאיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully