וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרא בחג (רק) בידיעות אחרונות

לי-אור אברבך

11.4.2006 / 6:41

ביאיר לפיד ציפו לראיון עם אלמנתו של אהוד מנור, עפרה פוקס, אך קיבלו את בנה במקום. הסיבה: פוקס התחייבה בחוזה לידיעות אחרונות

אלמנתו של המשורר אהוד מנור, עופרה פוקס, הייתה אמורה להתראיין אמש בתוכניתו של יאיר לפיד ברשת. בשבוע שעבר אף עלה פרומו המבטיח את השתתפותה בתוכנית. עם זאת, צופי התוכנית זכו במקום בשיר שביצע ידי מנור, הבן, יחד עם מתי כספי. זאת לאחר שבידיעות אחרונות הזדעקו לראות את הראיון המיוחד שלהם לחג הולך ומתמוסס.

פוקס העניקה ראיון בלעדי שיועד למגזין החג של ידיעות אחרונות שאמור להתפרסם ביום רביעי הקרוב - ערב פסח. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בטרם שוחחה עם הכתב, גל אוחובסקי, הוחתמה פוקס על חוזה האוסר עליה להתראיין לכל כלי תקשורת עד אשר תתפרסם הכתבה האמורה בה אמורה לגולל את קורות השנה שעברה ללא בעלה ז"ל.

למרות החוזה נעתרה פוקס להתראיין אצל לפיד ומשהבחינו בידיעות בפרומו, מהרו לעדכן את המרואיינת כי תהיה זו הפרת חוזה. בצר לה נאלצה פוקס לסגת מהראיון אצל לפיד והפרומו הוסר במהרה מהשידור.

במסגרת אותו חוזה, התנצלה פוקס, היא לא יכלה להגיב על הדברים גם בפני וואלה! ברנז'ה. עורך יאיר לפיד, אסף גרינבוים סירב גם הוא להגיב ואל השתיקה הכללית הצטרף גם, עורך מוסף החג, רענן שקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully