וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון ד' יושקעו במופע 'מרוסיה באהבה'

אלכסנדר כץ

10.4.2006 / 13:36

כוכבי פופ ורוק מרוסיה יופיעו בפסטיבל שנערך ביוזמת הערוץ RTVI. טיב טעם, פלאפון וחברות נוספות יעניקו חסויות במאות אלפי ד'

פסטיבל הרוק והפופ הרוסי "מרוסיה באהבה", יתקיים ב-11 במאי בפארק הירקון, בפעם השביעית. בפסטיבל יופיעו כוכבי רוק ופופ מרוסיה, בהם ולריי לאונטייב, לוליטה, ולדימיר פרסניאקוב, להקה "דיסקוטקה אוואריה" ו"זברי". הפסטיבל, שהפך למסורת, הוא אירוע הצדעה של אמני רוסיה לישראל לרגל יום העצמאות ה-58 של ישראל ו-61 שנה לניצחון על הנאצים.

את הפסטיבל יוזם הערוץ הרוסי RTVI שבבעלות האוליגרך הישראלי-רוסי ולדימיר גוסינסקי, בשיתוף שמואל ויואב צמח הפקות ומחלקת המופעים של עיריית תל אביב, ויושקעו בו כמיליון דולר. והערכות הן כי יגיעו אליו כ-300 אלף מבקרים, בהם גם פוליטיקאים וראשי משק, שירצו להתחכך בציבור הישראלי יוצא רוסיה.

לדברי מארק מארסון, מנכ"ל מדיה מוסט, נציגת ערוץ RTVI בישראל, מדובר בחגיגה שמושכת אליה לא רק את ציבור העולים, אלא גם מהציבור הרחב, שיזכה לפסטיבל גדול כשהכניסה אליו היא בחינם.

בזק בינלאומי, מפעל הפיס ואגד

גם המפרסמים מתעניינים מאד ב"מרוסיה באהבה". בין היתר ישקיע אגד כחצי מיליון שקלים בקידום המותג שלו בין מאות אלפי המבקרים. חברות נוספות שיעניקו חסויות לאירוע, הן פלאפון, טיב טעם, בזק בינלאומי, בירה אפס פילזן, סמסונג, מפעל הפיס, אגד, אל-על, מלון "קרלטון", חורטיצה ואחרות. הערכה היא כי אותן חברות ישלמו עשרות אלפי דולרים עבור הזכות לפרסם עצמן באירוע. מארגני האירוע סירבו להתייחס לסכומי החסויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully