וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשת הפכה את המסך לערוץ הקניות"

איילה צורף

10.4.2006 / 17:39

כך אומר נציב התלונות ברשות השנייה, ששוקלת לקנוס את קשת ב-3:47 דקות של פרסומות לאור החריגה ב"ארץ נהדרת". בקשת זועמים

נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, גיורא רוזן, טען לאחר מכן, כי קיבל "גל של פניות" מציבור שזעם על תוספת הפרסומות, בעיקר לאור העובדה שאייל קיציס, מנחה התוכנית, הבטיח כי "עוד 5 פרסומות נשוב", אך בפועל, התוכנית שבה לשידור לאחר מספר גדול הרבה יותר של פרסומות.

רוזן כינה את התנהלותה של קשת בכל הקשור לשידור פרסומות בתוך "ארץ נהדרת" - "ברוטליזציה של המסך". לדבריו, ראוי שקשת תזכור ש"הטלוויזיה המסחרית היא לא ערוץ הקניות".

קשת הוציאה תגובת זועמת במיוחד לעיתונאים: "התנהלות הנציב היא חובבנית ושטחית. במקום לקיים בדיקה בסיסית שהיתה מעלה כי החריגה נבעה מהתנהלות התוכנית 'אולפן שישי', השתלח הנציב מטעמים השמורים עמו בקשת וב'ארץ נהדרת'. הגיע הזמן כי הנציב יעסוק בעבודתו כפי שהוגדרה בחוק ולא ברדיפת כותרות. באופן עקבי, בוחר הנציב לפנות לתקשורת עוד בטרם נשלחה תשובתו לצופה המתלונן ומבלי שתינתן לקשת כל אפשרות להגיב. לאור זאת, ראוי שימונה נציב לבדיקת התנהלות הנציב".

במקביל, ובשל פניות הציבור עליהן מדבר רוזן, החלה הרשות השנייה לבדוק את התנהלותה של קשת בכל הקשור לשידור פרסומות במשרד האחרון של "ארץ נהדרת". מהרשות נמסר, כי "מבדיקה שערכנו עולה כי בין השעות 21:00 ל-22:00 שודרו 3 דקות ו-47 שניות נוספות על המותר, של 'זמן לא תוכניתי' (זמן שהוא פרסומות או פרומואים א.צ). כעת אנו בוחנים האם לקנוס את קשת, לאור השאלה האם מדובר במקבץ פרסומות שהחליטה קשת לדחות משידור התוכנית אולפן שישי לתוך ארץ נהדרת".

מקשת נמסר, כי "מבדיקה שערכנו, לא היתה כל חריגה מזמן הפרסום המותר בשידורי יום שישי האחרון אשר עמדו לאורך כל הערב בכללים ובתקנות. תזוזת ברייק הפרסומות האחרון במסגרת 'אולפן שישי' הביאה לאיחור בשיבוצו בגין השידור החי והיה תחת אחריות חברת החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully