וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר שלח לחדשות 10?

אלכסנדר כץ

16.4.2006 / 10:25

פרסום ראשון: שלח צפוי להתאחד עם שותפו לכתיבה רביב דרוקר, והשניים יגישו יחד את מהדורת יום שישי של הערוץ

העיתונאי עופר שלח צפוי להצטרף לרביב דרוקר להגשת "חדשות 10 בשישי" החל מיום שישי בעוד כשבועיים וחצי. שלח, פרשן בערוץ הספורט, בידיעות אחרונות וב-YNET.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי השבוע אמורים להכריע בחדשות 10 לגבי זהותו של המגיש לצידו של דרוקר, ושלח הוא המועמד המוביל לתפקיד. בכל מקרה, לא ברור עדיין אם שלח ימשיך בכתיבתו העיתונאית, במקביל להגשה ב-10.

אין מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין שני העיתונאים. לפני פחות משנה הוציאו השניים את הספר "בומרנג" באמצעות הוצאת כתר, המתאר את תהליכי קבלת ההחלטות במהלך האינתיפאדה השנייה ואת הנסיבות שהובילו לתוכנית ההתנתקות.

פורמט חדש לשישי

רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי של ערוץ 10, הוצנח לכיסא המגיש הראשי של מהדורת שישי לפני כשלושה שבועות, והגיש בינתיים שתי תוכניות ספיישל המסכמות את הבחירות לכנסת, יחד עם עמנואל רוזן. עם רוזן סוכם מלכתחילה על הגשת הספיישלים בלבד, בשל אילוצי לוח זמנים.

כזכור, דרוקר החליף את מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון, שהגישו ברוטציה את מהדורת שישי בנוסף על ההגשה המשותפת של מהדורת החדשות במהלך השבוע.

מערוץ 10 נמסר כי "בימים אלו מגבשים בחדשות 10 פורמט חדש למהדורת החדשות של ערב שישי. לכשיהיו פרטים, נעדכן". את תגובתו של עופר שלח לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully