וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המי ו-MIP

לי-אור אברבך

16.4.2006 / 12:46

מנהלת הרכש של yes, דנה שטרן, בעיקר הותשה מאין ספור הפגישות הקצרצרות בשוק הטלוויזיה החצי שנתי ומחכה ל-L.A SCREENINGS

אחת לחצי שנה נוסעת מנהלת הרכש של yes, דנה שטרן ל-MIP, שוק תכני הטלוויזיה בקאן שבצרפת. לוואלה! ברנז'ה היא מגלה, זה הרבה פחות נוצץ ממה שנוטים לחשוב.

"יש פנאלים על גבי פאנלים והקטע שלנו הוא בעיקר פגישות עם ספקים - כל ספקי התוכן הגדולים שלנו נמצאים שם, כמו גם המון חברות ביניים שמתווכות בין הצדדים", מספרת שטרן. כך מצאה עצמה שטרן, ששהתה בריביירה הצרפתית שלושה ימים בביקורה הפעם, מדלגת בין 60 פגישות שנערכו בדוכנים ובביתני היריד."קשה לעשות שם משא ומתן ולקיים פגישות", היא מספרת, "רצים ממקום למקום וכולם באיחור, כולם באים עם אג'נדות וקשה ממש לסגור דברים בחצי שעה של פגישה".

למרות ששטרן שומרת את הקלפים קרוב לחזה, היא מספרת כי כמו בשנה שעברה, ערב השקת yes דוקו, חיפשו אנשי הלוויין אחר תכנים תיעודיים. זאת לצד סדרות אטרקטיביות, אותן מעמידים ב-yes בעדיפות גבוהה.

עם זאת, אומרת שטרן, המגמה הייתה די ברורה. "הכל מדיות חדשות - יותר שוק תוכן - המון סלולר, אייפודים וברודבאנד. מה שעדיין לא קיים כל כך בארץ - כל דמויי האייפודים ואדפטציה של התכנים הקיימים לפלטפורמות אחרות", היא מעידה, "רואים שהתחילו לחזור לסלולרים והמון אינטרנט ואינטראקטיבי".

כעת מחכה שטרן לשבוע השני של מאי אז יערך האירוע החשוב באמת, לדבריה, של עולם הטלוויזיה, ה-L.A SCREENINGS. אז נאספים לקוחות הספקים האמריקאים מרחבי העולם בלוס אנג'לס וצופים בפיילוטים של האולפנים הגדולים. "עוברים בכל מקום ומקום ורואים 3-4 שעות של פרנזנטציה", מגלה מנהלת הרכש ומוסיפה, "אז באמת נסגרים דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully