וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמת גדר אחרי צו הסגירה: עוד 50 אלף ד' לפרסום

אלכסנדר כץ

20.4.2006 / 12:44

באתר החליטו להקצות תקציב נוסף לטיפול במשבר התקשורתי עקב צו הסגירה שהוציא משרד הבריאות

הנהלת פארק הנופש חמת גדר, עומדת להקצות כ-50 אלף דולר עבור פרסום וקידום מכירות בעקבות "משבר צו הסגירה" שהוציא משרד הבריאות. כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במשבר התקשורתי, כמו גם בתקציב הפרסום ויחסי הציבור השוטפים, מטפל משרד הפרסום ויחסי הציבור הצפוני "קו האופק".

בערב החג ביום שלישי, בסביבות השעה 19:00, הוציא המשרד צו סגירה נוסף למרחצאות חמת גדר, בטענה כי המים אינם ראויים לרחצה בגלל כמות קוליפורמים גבוהה מהתקן. מדובר על סאגה מתמשכת במערכת היחסים בין אתר המרחצאות לבין משרד הבריאות, שנמשך למעלה משלושה חודשים.

בין היתר הגישה הנהלת המרחצאות תביעת נזיקין נגד משרד הבריאות וששה מעובדיו בסך 15 מיליון שקלים.

במסגרת זו, הוציא משרד הבריאות שלושה צווי סגירה מידיים לאתר התיירות שבדרום הכנרת. אלה בוטלו לאחר פניית חמת גדר לבית משפט השלום בנצרת.

עם הגעת הצו בשלישי בערב, פנה מנכ"ל חמת גדר, דני לובנשטיין לביטולו, אולם הדיון התקיים רק בצאת החג, אמש. השופט התורן בבית משפט השלום בנצרת, הקפיא את הצו עד לדיון שיתקיים בנושא ביום ראשון הבא.

בעקבות יחסי הציבור הרעים להם זכה אתר הנופש, החליטו כבר לאחר האירוע הראשון, להעניק חסות לתחרות מלכת היופי 2006 שנערך על ידי העיתון "לאשה".

לאחר הניסיון הנוסף לסגור את האתר השבוע, החליטו בהנהלה להקצות כ-50 אלף דולר נוספים, שיופנו לפרסום באתרי האינטרנט ובפעילויות קידום מכירות ויחסי ציבור, בניסיון למזער את הפגיעה התקשורתית באתר.

בכל מקרה, בחמת גדר החליטו להמתין עד לתוצאות הדיון בבית המשפט ביום ראשון, אז יחליטו כיצד לפעול תקשורתית במשבר.

מנכ"ל חמת גדר, דני לובנשטיין אמר לוואלה! ברנז'ה, "החלטנו להשקיע בפרסום וקידום מכירות בשל המשבר שפוגע בנו. בערב החג, כשכולנו יושבים עם משפחותינו בארוחה, הוציא משרד הבריאות צו סגירה לאתר, דבר שהם יכלו לעשות בבוקר. התפקיד שלי בחיים זה להפעיל פארק נופש, ולא להתקוטט בבתי משפט. ישנם ביטולים מצד נופשים, ואני לא מתווכח עם אף אחד. אבל מהצצה בטוקבקים באתרי האינטרנט השונים, ניתן להבחין כי הגולשים לוקחים בספק גדול מאד את דברי משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully