וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת חברת החשמל תכריע בעניין גובה תקציב הפרסום

איילה צורף

20.4.2006 / 17:24

בכיר: התקציב יעמוד על 20 מיליון ש' ולא יגדל לעומת השנה שעברה. גורם אחר: ישנה אפשרות לגידול של עד 25 מיליון ש'

ועדת הפרסום של דירקטוריון חברת החשמל החליטה היום להעביר את ההכרעה על גובה תקציב הפרסום של חברת החשמל לידי הנהלת החברה, שבראשה עומד המנכ"ל, אורי בן נון. בדיון שקיימה היום, בו הוצגה האסטרטגיה התקשורתית-פרסומית החדשה של חברת החשמל, עלתה השאלה האם יש צורך להגדיל את תקציב הפרסום, שעמד ב-2005 על 20 מיליון שקל.

גורם בכיר בחברה העריך, כי התקציב יעמוד בסופו של דבר על 20 מיליון שקל, ולא יגדל לעומת השנה שעברה. גורם אחר טען, כי ישנה אפשרות לגידול של עד 25 מיליון שקלים. זאת, בניגוד לאפשרות לפיה יגדל התקציב ל-30 מיליון שקלים.

מחברת החשמל נמסר כי "היום הוטל על ההנהלה להביא הצעה לתקציב הפרסום. התנאי לבניית התקציב הפרסום החדש הוא שהתקציב החדש לא יגדיל את תקציב התפעול הקיים. אם ההנהלה תחשוב שיש מקום להגדיל את תקציב הפרסום, היא תצטרך למצוא מקור מימון לגידול על חשבון סעיף אחר בתקציב התפעול של החברה".

נושא נוסף שעלה בישיבה היה שינוי מבנה ארגוני בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. מנכ"ל החברה, אורי בן נון, הציע לאחד את כל הגורמים הפנים חברתיים (עובדי חברת חשמל) העוסקים בתקשורת, דוברות, פרסום ופעילות קהילתית תחת קורת גג אחת. כיום, עובדים אלו מפוזרים ביחידות שונות בחברה. האפשרויות העומדות על הפרק הן איחוד כל התחומים תחת דובר החברה או תחת מנהל אגף השיווק שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully