וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית השקיעה 5 מיליון ש' ברכש

לי-אור אברבך

24.4.2006 / 11:22

כחלק מהליך המיתוג השקיעה החינוכית, שקשייה הכלכליים אינם סוד, סכום ניכר ברכש שישודר בערוץ 23. ויגוצקי: התפנו משאבים

ערוץ 23 החינוכית השקיע לאחרונה למעלה מחמישה מיליון שקלים ברכישת תוכניות תעודה. הסדרות אמורות להיות משודרות מידי ערב בשעה 21:00 במסגרת הרצועה הדוקומנטרית בערוץ.

הרכישה המרוכזת של תכניות הרכש כוללת מעל 1000 שעות שידור המיועדות לשני הרבעונים הראשונים של 2006, כחלק מתהליך מיתוג הערוץ, שבחודשים האחרונים שינה את לוח שידוריו.

מהחינוכית נמסר, כי זו הפעם הראשונה שהחברה משקיעה נתח כה גדול מתקציבה לטובת רכש סדרות מחו"ל. הסדרות נרכשו מחברות כמו: BBC,GRANADA INTERNATIONAL,CHANNEL 4, וכן מחברות שידור באוסטרליה, צרפת ואיטליה.

תכניות הרכש שובצו בלוח השידורים על פי נושאים: ביום ראשון ישודרו סרטי קולנוע 'איכותיים', בשני תשודר רצועת תוכניות דוקומנטריות שתתרכז בחייהם של סלבס, יום שלישי יוקדש לעיסוק בתחומי אמנות שונים, רביעי יתן הצצה דוקומנטרית מעמיקה ל"מאחורי הקלעים" של עולם הקולנוע. יום חמישי יחתום את רצועת השידורים עם תוכנית בנושא זוגיות ויחסים בחיים המודרניים.

מנהלת הטלוויזיה החינוכית, יפה ויגודסקי התייחסה לקשיים הכלכליים שדבקו בחינוכית ואמרה לוואלה! ברנז'ה, כי "בעקבות ההתייעלות בחינוכית התפנו משאבים כספיים שהוצאו למשכורות ולהוצאות שוטפות לטובת הפקות מקור ורכש. כל זאת כדי לשבח את פני המסך ולמתג את ערוץ הבית 23 על פי המלצות דו"ח שטרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully