וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס מתרענן

לי-אור אברבך

25.4.2006 / 17:08

יוסיף מדורים, טורים ומרענן גרפית את עמודי החדשות. אלי ציפורי מונה לעורך החדשות. גולן: מתאימים את העיתון לגולשי האינטרנט

החל ממחר ישתנו פני עמודי החדשות של העיתון הכלכלי "גלובס". בעיתון מגדירים את השינוי כ"צעד נוסף בבידול המוצר המודפס של 'גלובס' ממוצר האינטרנט". בתוך כך, מונה אלי ציפורי, לעורך החדשות ולסגן עורך העיתון. ציפורי שימש עד כה כעורך חלק "שוק ההון".

בין השינויים צפוי לפקוד את עמודי החדשות עיצוב חדש, במסגרתו יודגשו הידיעות החשובות והמעניינות כדי "להתאים את העיתון המודפס לעולם של עודף מידע, אינטרנט, און-ליין, 24/7", לשון העיתון.

כמו כן, תתווסף לעיתון סדרת מדורים יומית, בנושאים שונים כמו אינטרנט, בריאות, מדיה, קריירה ורכב, שישובצו בשער האחורי של "גלובס". במסגרת אותם מדורים יתווסף גם מדור ספורט יומי מורחב, הכולל חדשות, ניתוחים וטורים אישיים.

העיתון המחודש יכלול גם טור אישי משותף של ג'ק וולש, מנכ"ל "ג'נרל אלקטריק" ואשתו. הטור יעסוק בדרכים להצליח ולבנות את עצמך כמנהל מצליח.

עורך העיתון, חגי גולן, אמר לוואלה! ברנז'ה כי "בעידן של ריבוי הפלטפורמות, נדרשים שינויים ושיפורים במוצר העיתונאי כך שהוא ידבר אל קהלים שחשופים יותר ויותר לאתרי האינטרנט והשינויים הם קודם כל במטרה לשפר את בעיתון ולגרום לו לתת מענה גם למי שרואה את העיתון לראשונה בערב וגם למי שעוקב אחרי האינטרנט. אנחנו רואים אתגר גדול במענה לצרכים המשתנים של הקוראים אני משוכנע שהשינויים יגדילו את חשיפת העיתון לעוד מנויים מעבר לגידול של לשנת 2005".

בעיתון מדווחים על כ-40 אלף מנויים כיום. בגלובס מנהלים מסע אינטנסיבי לאחרונה לקראת התפשטות לפלטפורמות אחרות, ביניהן אתר האינטרנט msn וערוץ הכנסת המיועד. "אנחנו מותחים את המותג לטכנולוגיות אחרות", אומר גולן. לדבריו לצד ההשקעה הכלכלית הנכבדת מערך גם גיוס נרחב של כח האדם למצבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully