וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילון: אני מתבייש שלוצאטו תעלה משואה

לי-אור אברבך

26.4.2006 / 14:45

העיתונאי שטרם קיבל את כספו על ניהול "כותרת" נמצא בהליכי תביעה נגד בעליו, שאחת מהם תדליק משואה ביום העצמאות

מתקפה קשה של איש התקשורת הוותיק, דן שילון נגד ד"ר אסתר לוצאטי ונגד ההחלטה לכבד בהעלאת משואת יום העצמאות. "כאזרח המדינה אני מתבייש שאשה כזו תשיא משואה ביום העצמאות", אמר שילון, "הזוג לוצאטו (אסתר ובעלה ד"ר כפיר לוצאטו - ל"א), ראוי שיוקיעו אותם מעולם העסקים הלגיטימי".

שילון היה מנהלו של העיתון "כותרת" שנסגר ביוני שנה שעברה לאחר חצי שנת פעילות בלבד. העיתון היה בבעלות הזוג לוצאטו, בעלי חברת פטנטים גדולה בדרום הארץ, ולאחר סגירתו נותרו בני הזוג חייבים כסף לכותבי העיתון עליהם, לבד משילון, נמנים 20 שמות ידועים כמו רביב דרוקר, אמנון ז'קונט, יואב טוקר, העורך - אוריה שביט, ירון פרוסט ואחרים. סך התביעה הוא כחצי מיליון שקלים בגין שכר עבודה, אובדן השתכרות, ודמי חופשה.

"אלה אנשים שנהגו בחוסר יושר והם עדיין מתחמקים", אומר שילון, "הם חייבים לכולם כסף ולא שילמו לאיש. זה גובל בנוכלות".

גם ירון פרוסט, כיום עורך במעריב, התבטא בפני וואלה! ברנז'ה בעניין: "קשה לי להאמין שאשה כזו שהשאירה 20 עובדים בלי פרנסה ולא היה לה אומץ אפילו להגיד לנו את זה מקבלת עכשיו את הזכות והכבוד להדליק משואה. זו פשוט חוצפה".

לוצאטו: "אנחנו באותו צד"

"כותרת היה עיתון ומי שהיו הבעלים של כותרת זה חברה שהיא ישות בפני עצמה ויש כללים שמחייבים גם אותנו כבעלים איך להתנהג", אמרה לוואלה! ברנז'ה ד"ר אסתר לוצאטו בתגובה, "עם דן אפילו לא היו יחסי עובד מעביד, במסגרת הפירוק, יש עו"ד שקובע מי ומתי מקבלים כסף. אין לי שיקול דעת פה. יש דברים שצריך לדעת לקבל.

"לגבי עובדי החברה - ביטוח לאומי משלם עבורם - כפי שקורה ברגע שחברה נכנסת לפירוק. אני חושבת שכאן הוא מדבר יותר מהבטן מאשר מהראש, הכל נעשה כחוק ולפעמים מפסידים. שנינו נמצאים באותו צד - בתקופה שהייתה לנו עבודה משותפת נהנתי מאוד לעבוד איתו ואני חושבת שגם הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully