וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים למונדיאל: אין החלטה על צורת השידור

לי-אור אברבך

27.4.2006 / 17:44

HOT מציעה חבילה העומדת על 492 ש', אך עדיין אין הכרעה. מסתמן: הוועדה לא תמליץ על פרסומות בכבלים ולווין או הטבות לזכייניות

אין סיום, בינתיים, לסוגיית שידורי משחקי המונדיאל. הבוקר התקיימה במשרד התקשורת ישיבה של ועדת המונדיאל, בראשות מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב ובהשתתפותם של יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי.

למרות שלא נתקבלו החלטה על המלצות חד משמעיות, לוואלה! ברנז'ה נודע, כי מסתמן כי הכבלים והלוויין לא תנתן המלצה להנהיג פרסומות בכבלים ובלוויין, במיוחד לנוכח העובדה ש-HOT הציגה המלצה זולה במחצית מהצעתה הראשונית: 492 שקלים בלבד לחבילה של 50 משחקים. על פי ההצעה, המנויים יהיו רשאים לשלם ב- 12 תשלומים חודשיים שווים בסך 41 שקלים.

הפגישה התקיימה בצל החוזים המסתמנים בין זכייניות הערוצים. על פי ההסכמים הצפויים, ישדר ערוץ 10 את הגמר וחצי הגמר ושני משחקים נוספים, רשת תשדר חצי גמר נוסף ושלושה משחקים נוספים ובהם ככל הנראה משחקי ידידות, וקשת תשדר אף היא ארבעה משחקים ובהם שניים מרבעי הגמר. אף אחת מהזכייניות, המנהלות בימים אלו מו"מ מול המפרסמים לא חושפת את הפרטים המלאים. עם זאת, מסתמן גם כי הרשות לא תעניק הטבות גורפות לזכייניות.

כמו כן ידוע כי רשת וקשת אמורות, כאשר ינתן אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים, להתאגד ליצירת רצועת סיכום יומית בת כשעה שתחצה את הזכייניות. בתוך כך קבעה הועדה להתכנס שוב בראשית השבוע הבא.

גם בישיבת מועצת הכבלים והלוויין שהתקיימה בהמשך היום, לא נתקבלו כל החלטות. חברי המועצה לא ידעו, ככל הנראה, להכריע באופן מוחלט האם 492 שקלים הוא מחיר מוזל מספיק וגם התקשו להכריע באשר למהותו של המחיר כאשר בפני המועצה עדיין לא הונחו נתונים באשר לכמות המשחקים שישודרו בערוצי הברודקאסט וטיבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully