וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TheMarker נגד MSN ישראל

לי-אור אברבך

28.4.2006 / 8:32

לאחר שמנכ"ל MSN הודיע על מעבר לתכני גלובס מטעמי "איכות", ב-TheMarker מאיימים בתביעה ואומרים: אנחנו ביטלנו ההתקשרות

TheMarker תובע מאתר msn ישראל לחזור בו מהודעתו לעיתונות כאילו עבר לרכוש תכנים מגלובס מסיבות של אי שביעות רצון מתכני האתר, לכאורה. העיתון הכלכלי מקבוצת שוקן, תובע ממנכ"ל msn אורי אדוני לפרסם הודעה מתוקנת ואחרת יתבע בלשון הרע.

"שדרוג הערוץ הוא מענה לביקוש הגובר של גולשי msn ישראל", הודיע המנכ"ל לעיתונות, "לתכנים כלכליים איכותיים שמתאימים לאנשים עסקים ולאלה המעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בכלכלה ובשוק ההון".

על הודעה זו כותב עוה"ד של TheMarker, כי היא "כוזבת, מבקשת לבוא חשבון עם מרשתנו על כי הפסיקה התקשרות עסקית עמכם ולא נועדה אלא לפגוע במרשתנו תוך הצגת תכניה כירודים לעומת תכנים כלכליים 'איכותיים', כביכול, של מתחרתה - 'גלובס'".

על פי מכתב שנשלח שלשום (ד') למנכ"ל, טוענים ב-TheMarker, כי הם אלו שביקשו להפסיק את ההתקשרות לאחר שלא זכו לתמורה משביעת רצון לאיכות התכנים שסיפקה ל-msn, "במיוחד לאור מגמתה ליתן לגולשים באתרה שרות עם דגשים לצרכנות ופנייה למי שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום הכלכלה והעסקים ובאופן פחות מורכב", לשון המכתב. היוזמה להפסקת ההתקשרות, מודגש במכתב, של THE MARKER בלבד.

לדברי מנכ"ל TheMarker, הדס גולדשטיין "דבריו של אורי אדוני אינם משקפים את המציאות שהרי ביקשנו מזה זמן מה לסיים את ההתקשרות. המעבר של msn לספק תכנים אחר הינו מתוך כורח של msn ולא מתוך בחירה. סיבה נוספת להפסקת ההתקשרות עם msn היא העובדה שהמגמה היום באתר TheMarker היא לתת לגולשים באתר שירות עם דגשים גם לצרכנות ופנייה גם למי שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום הכלכלה והעסקים ובאופן פחות מורכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully