וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MADE IN ISRAEL

לי-אור אברבך

27.4.2006 / 10:15

בראשון תעלה ב-MTV אירופה העונה השנייה של Switched On - התוכנית הראשונה לערוץ, המופקת בידיים ישראליות - שמיים הפקות

Switched On, שתעלה בראשון, היא תוכנית ה-MTV הראשונה שמופקת באמצעות ידיים ישראליות לחולטין. ההוראות אמנם מגיעות מבסיס האם בבריטניה, אך הצוות - החל מהעורך, ליאון רוזנברג וכלה במגיש, ג'ייסון דנינו הולט, דרך כל האנשים הטכניים - כולם כחול לבן.

שמיים תוכן והפקות היא האחראית למיזם, לאחר שבלונדון החליטו להוציא הפקות החוצה כחלק ממגמת התייעלות. מדובר במעין תוכנית תרבות פופולארית הסוקרת את תחום המוזיקה והצעירים באירופה והאיזור, שמגיעה לבתיהם של צעירים ב-22 מדינות באירופה.

"הדיאלוג עם בריטניה מאוד אינטנסיבי", אומר לוואלה! ברנז'ה, ליאון רוזנברג, העורך, "הכל הרבה יותר מקצועי ומאורגן מרגישים שזה MTV - זה ערוץ עולמי עצום, החומרים הם תוכנית שכל תוכנית אחרת בארץ הייתה הורגת בשבילה".

צוות Switched On מסתובב בבירות אירופה ומביא דיווחים על הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה - הבילויים והצעירים עם דגש מיוחד לחיי הלילה בבירות אירופה, תוך התמקדות בבארים והמועדונים הלוהטים ביותר באירופה.

בתוכנית הראשונה, למען ההמחשה, יהיה ניתן לצפות בראיון עם חברי להקת הגורילאז לרגל פירוק הלהקה, ראיון עם הרד הוט צ'ילי פפרז והקרנת בכורה של קליפ חדש של כריס בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully