וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס מובילה בכותרות בעיתונות מתחילת השנה

אלכסנדר כץ

30.4.2006 / 12:29

חברת 'יפעת' בדקה מיהן חברות האופנה המובילות באזכורים בעיתונים היומיים. השלישייה המובילה היא פוקס, קסטרו ובגיר

יפעת מחקרי מדיה מתקדמים פרסמה היום את ממד תדמית חברות האופנה בכותרות העיתונים היומיים, במסגרת השירות "ניתוח תדמית בכותרות - כי הכותרות קובעות".

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, נתי יעקובי, מסר כי "ניתן לחלק את החברות הפועלות בתחום לחברות נסחרות בבורסה עם פעילות חו"ל הממנפות זאת לחשיפה נרחבת של יחסי ציבור כמו פוקס וקסטרו אל מול חברות אחרות בעשירייה הפותחת כמו מתאים לי ורנואר המופיעות בזכות יחסי ציבור למוצרים, לסניפים ולשיווק-פרסום".

פוקס בזכות בר זוהר

על פי בדיקה זו, עולה כי פוקס זכתה ל-75 אזכורים בכותרות מתחילת שנת 2006, כאשר 41 מהם חיוביים, חמישה שליליים ו-29 נטרליים. ריבוי האזכורים של פוקס נבע מהמשא ומתן לרכישת שליטה ברשת אירית, הגיוס האפשרי של 100 מליון שקלים באג"חים, הפרידה מיעל בר זוהר לטובת אסתי גינזבורג ועוד.

במקום השני ממוקמת קסטרו, שזכתה ל-49 אזכורים, 35 מהם חיוביים, ארבעה שליליים ו-10 נטרליים. האזכורים נבעו בהקשר לתמיכה בספורטאי ישראל לקראת אולימפיאדת בייג'ין, גידול בפעילות החנות בקניון הזהב ועוד.

רשת האופנה בגיר זכתה ל-31 אזכורים וקטפה את המקום השלישי. 24 מהאזכורים היו חיוביים, אזכור שלילי אחד וששה נטרליים. הסיבות: הפסקת המשא ומתן עם פולגת, דיווח על רווחים, מיזוג חטיבות, והשכר הגבוה של מנכ"לה.

ML מוקמה במקום הרביעי עם 27 אזכורים (14 חיוביים ו-13 נטרליים), גולף בחמישי עם 26 אזכורים (24 חיוביים, שלילי אחד ונטרלי אחד), המשביר לצרכן בשישי עם 22 אזכורים (19 חיוביים ושלושה נטרליים) וקרייזי ליין במקום השביעי עם 17 אזכורים (10 חיוביים, שלושה שליליים וארבעה נטרליים).

בשלישייה האחרונה בעשירייה, ממוקמים רשת האופנה אירית עם 16 אזכורים, רנואר ופולגת עם 15 אזכורים כל אחת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully