וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת רחל

לי-אור אברבך

1.5.2006 / 8:45

כך הצליחה רחל תורג'מן להופיע באותו סופ"ש בכתבות שער ב-3 עיתונים, למרות הבטחת בלעדיות לידיעות. תורג'מן: לא רציתי הכתבות

בסוף השבוע האחרון התפרסמו שלוש כתבות שער על רחל תורג'מן - במוסף סוף השבוע של Themarker, במוסף השבת של מעריב ובמוסף "7 ימים". בידיעות אחרונות זועמים על המשולש הזה וטוענים - למרות שלא הופיעו ראיונות עמה בעיתונים השונים, היא שיתפה פעולה עם כולם ונתנה להם נתונים שהיו אמורים להיות בעיתון בלעדית.

תחילה סירבה תורג'מן להתראיין לידיעות אחרונות וגם סירבה למוסף Marker week. בשני המקומות הבהירו לה, כי גם אם לא תשתף פעולה, היא עדיין נושא מעניין לכתבה וכי הכתבים יאספו עליה נתונים לכתבת פרופיל, ללא קשר אליה.

בשלב זה התחילה אמירה לם, עיתונאית ותיקה בידיעות אחרונות, בתהליך - מבלי לדעת, כי חיים ביאור מדה מארקר עושה עבודה משלו. במהלך העבודה מקבלת לם פנייה מתורג'מן שמבטיחה לשתף פעולה אך מעמידה תנאים - אחד מהם, כי הכתבה לא תופיע כראיון. לם, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, הסכימה עם תנאי משלה - הכתבה היא בלעדית. ביום שני הושלמה הכתבה תוך שיתוף פעולה מלא של תורג'מן.

למחרת, גילו בידיעות אחרונות, כי בן כספית עובד על כתבה משלו עבור מוסף השבת של מעריב. תורג'מן מקבלת טלפון בהול וחרד - והיא מבטיחה, לדברי גורמים בעיתון, כי היא בשום אופן לא משתפת פעולה עם העיתון המתחרה. למרות זאת, גילו בידיעות בסוף השבוע נתונים זהים לשלהם גם בכתבה של מעריב - "נתונים שאלמלא עזרתה", לדברי אותם גורמים בידיעות, "לא היו נודעים".

בן כספית מבחינתו הכחיש מכל וכל כי תורג'מן שיתפה עמו פעולה. "אין בלעדיות על כתבת פרופיל", אמר לוואלה! ברנז'ה, "זה לא ראיון או משהו כזה".

יום שלישי פעמיים כי כתוב

באותו יום שלישי של השבוע שעבר, הודיעה תורג'מן לחיים ביאור מדה מארקר, מכרה הותיק, כי תסכים לעזור לכתבתו - זאת גם בתנאי שהיא לא מתראיינת. ביאור קיבל זאת בהבנה.

"בשלב זה עדיין לא השלימו את המשא ומתן והיא חששה להתראיין אליי כי אני מכיר אותה. בסוף היא התרצתה כי אמרתי לה שבכל מקרה אכתוב. היא התנהגה למופת. קיבלה אותנו יפה ובראיון עצמו הייתה כיפית", מספר ביאור, "היא לא רצתה להכעיס את ידיעות, עדיף לתסכל אותנו ולא להרגיז את ידיעות. לא עמדנו על כך שזה יהיה ראיון - אבל היה חשוב לכתוב עליה".

"לא התראיינתי ומאוד לא רציתי שאף אחת מהכתבות תתפרסם", אמרה לוואלה! ברנז'ה רחל תורג'מן. מקורבתו של עמיר פרץ הוסיפה ואמרה, כי למיטב הבנתה לא ניתן לדרוש בלעדיות אם אין ראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully