וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג חג: ארץ שנאהב, היא לנו אם ואב

רותם דנון

4.5.2006 / 12:38

המשדר המוביל בשני ימי החג היה ספיישל "ארץ נהדרת". ארז טל זכה לנתון גבוה. וגם המשדרים בעלי הצביון הלאומי לא הוזנחו

יום שלישי

כצפוי, ערב החג היה היום החלש מבין היומיים האחרונים מבחינת רייטינג. רק טקס הדלקת המשואות המסורתי משך כמות צופים גבוהה, שהתפזרו בין הערוצים (16.2% מקרב משקי הבית היהודים בערוץ 2, 11.4% בערוץ 1 ו-5.2% צפו בתרגום הסימולטני לרוסית בערוץ 9).

המשדר המיוחד של "משחק מכור" ברשת זכה ל-15% בלבד, ונעקף על ידי חדשות 2 (16.1%). ספיישל עצמאות של טל ברמן השיג נתון סביר בהחלט (10.1%) אך הנתון הבולט של רשת ביום ג' היה זה של "ג'ודי", עם שיא עונתי של 7.1%.

המספר הנוסף: 7.6% לדבר נשיא המדינה בערוץ 1. הפעם האחרונה שלקצב היה רייטינג כה גבוה, גילם אותו אלי פיניש ב"ארץ נהדרת".

יום רביעי

במהלך יום החופש נרשמו נתונים סבירים למדי, וזאת מבלי לבדוק כמובן את ערוצי הנישה ששינו את הפרוגרמציה ברוח החג - חלקם בהשקעה ניכרת וחלקם עם השידורים החוזרים המסורתיים של סרטים ישראלים.

המשדר המוביל, כצפוי, הוא ספיישל ארץ נהדרת (27.9%), כשאחריו מהדורת חדשות 2 (20.3%). במקום השלישי בטבלה היומית נמצאת הטרום-בכורה של "מועדון לילה" של ארז טל המתקמבק, עם נתון נאה - 19.7%. מרכולתו הדלילה של ערוץ 10 אתמול הניבה תוצאות נמוכות - 4.3% ל"בלתי נתפס" ו-4.2% ל"מי רוצה להיות מיליונר".

משדרי הכחולבן המסורתיים לא הכזיבו בכל הקשור לריטינג אמש. טקס הענקת פרס ישראל בערוץ 1 השיג 9.9%, ואפילו חידון התנ"ך העולמי נכנס לעשירייה, למרות שעת הבוקר בה שודר - עם 6.1%.

המספר הנוסף: ההבדל המשמעותי במספרים בצד הגבוה של העשירייה הראשונה מול הצד הנמוך סייע למהדורת החדשות של ערוץ 9 להדחק למקום 10 לראשונה, עם 5.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully