וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בידור ישראלי

לי-אור אברבך

7.5.2006 / 15:00

העונה החדשה של ערוץ הבידור הישראלי מביאה פרקים חדשים של "המצעד", "פירמה" ו-דוקוסלב" לצד תוכניות בהפקת פינס ודרסט

ערוץ "HOT בידור ישראלי" משיק היום עונת קיץ חדשה שבעקרה מושתתת על עונות חדשות של תוכניותיה המוכרות. החידושים היחידים, הם בתחום הרכש, שבמונחי הערוץ מדובר בייבוא מצרכי נוסטלגיה מערוצים ותיקים, ובשילוב שתי תוכניות אולפן חדשות בהפקות חיצוניות של גיא פינס ודרסט - מיודעי הכבלים ואמצעי מוצלח לגיוס תקציב מהנהלת HOT.

כמו כן, על פי מסורת ה"דוקוסלב" - שתמשיך לעונה שנייה - תעלנה שתי תוכנית תיעודיות חדשות, אחת מהן תתעד סיפורי הצלחה של ישראלים בתחום הבידור בנכר. איריס אברמוביץ' ואילנה ברקוביץ', שתמשכנה להגיש את "המצעד" תופענה בקרוב בתוכנית יומית על עולם הזוהר המקומי.

גיא פינס יפיק את "שניים" - תוכנית ראיונות בה ידוענים יראיינו זה את זה. בתוכנית הראשונה לדוגמא, יגישו את התוכנית הראל סקעת וגילה אלמגור. "דרסט הפקות", יפיקו את "האלופה – חדר הלבשה" העוסקת ב'מאחורי הקלעים' של הטלנובלה. את "פירמה – המושכים בחוטים" ואת הסדרות הדוקומנטריות תמשיך להפיק חברת "סלוצקי אפיקי תקשורת", של חיים סלוצקי מבעלי הערוץ.

במסגרת תנופת הרכש, נחתמו על ידי הערוץ הסכמים עם ערוץ 10 ועם הערוץ הראשון - מה שמבטיח מאגר ארכיוני עשיר. כמו כן תשודר הסבונייה "אהבה מעבר לפינה" במלואה.

בדצמבר 2005, כחודשיים לאחר עליית הערוץ לשידור, נערך מחקר בקרב גילאי 18 פלוס. מ-HOT נמסר, כי פרופיל הצופים הוא צעיר ונשי. עוד עולה, כי כמעט מחצית מהנחשפים לערוץ צופים בו בתדירות גבוהה של כל יום עד אחת ליומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully