וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

must, H&O ו-Winner מועמדים לאפ"י פלטיניום

אלכסנדר כץ

9.5.2006 / 12:47

15 קמפיינים עלו לשלב הגמר של תחרות האפ"י. לגיתם ולראובני פרידן 4 עבודות בגמר

ועדת השיפוט של תחרות הפרסום האפקטיבי - האפ"י, בחרה את 15 הקמפיינים שעלו לשלב הגמר. בנוסף בחרה הוועדה את שלושת הקמפיינים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום – קמפיינים שהוכיחו אפקטיביות לאורך זמן. התחרות נערכת על ידי המי"ל- המרכז הישראלי לניהול, בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום, ובראש התחרות השנה עומדת עופרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית.

בתחרות נמדדת האפקטיביות של הקמפיינים השונים בשש קטגוריות שונות. כמו כן, מבין הזוכים בקטגוריות השונות נבחר ה – GRAND EFFIE – מהלך השיווק והפרסום האפקטיבי ביותר לשנת 2006.

השנה הוגשו לתחרות 57 קמפיינים מ-14 משרדי פרסום וההכרזה על הזוכים תהיה במסגרת פסטיבל "שיווק בג'ינס" שיתקיים בספטמבר בזיכרון יעקב.

לתחרות הגישו גלר-נסיס וגיתם שמונה עבודות, שלמור-אבנון-עמיחי Y&R הגיש שבע, באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY הגישו שש עבודות כל אחד.

המשרדים מק’אן-אריקסון וראובני-פרידן IPG הגישו חמש עבודות, יהושע TBWA הגיש ארבע עבודות, פרומרקט שתי עבודות; פובליסיס-סקטורס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, פוגל אוגילבי, ברוקנר-נטע, שמעוני-פינקלשטיין וצימט הגישו עבודה אחת.

מי יקח את האפ"י פלטיניום?

המועמדים לאפ"י פלטינום הם הקמפיינים למסטיקים must וסוכריות ללא סוכר שטראוס עלית על ידי ראובני פרידן IPG, המועצה להסדר הימורים בספורט, Winner של יהושע TBWA ורשת H&O של באומן, בר, ריבנאי.

בקטגוריית מוצרי צריכה מזון, עלו הקמפיינים של שטראוס עלית, דנונה משקה בוקר על ידי משרד שלמור אבנון עמיחי, שטראוס עלית, גלידת מגנום על ידי משרד ראובני פרידן ושל עוף טוב, שניצל דינוזאורים על ידי גלר נסיס Leo Burnett.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, משתתפים יוניליוור ישראל, אקס דיאודורנט ספריי לגבר על ידי ראובני פרידן IPG, טבע נאות, נעלי נוחות על ידי ראובני פרידן IPG וחוגלה קימברלי, מולט על ידי גיתם BBDO.

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים, משתתפים הקמפיינים של גיתם BBDO לשופרסל דיל, קבוצת פרומרקט ודחף לקוקה קולה וכפר המוסיקה ואדלר-חומסקי&ורשבסקי – grey לת.נ.א. תמי 4.

בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב, עלו הקמפיינים של סלקום לסלקום ווליום על ידי מקאן אריקסון, עיתון הארץ ל-TheMarker על ידי מקאן אריקסון ושל Cal כרטיסי אשראי לישראל לאקטיב של גלר נסיס Leo Burnett .

בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית, עלו הקמפיינים להסתדרות המורים בישראל של גיתם BBDO וגיתם פורטר נובלי, הסוכנות היהודית של גיתם BBDO ושל עמותת אור ירוק על ידי משרד אדלר-חומסקי&וורשבסקי – grey.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully