וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Crazy Line משקיעה 500 אלף ד' בשילוט חוצות

אלכסנדר כץ

9.5.2006 / 13:51

בסה"כ השקיעה הרשת 5 מיליון ש' בקמפיין קיץ, כאשר שלב הטלוויזיה והעיתונות הסתיים. הפרסום על שילטי החוצות ימשך 6 שבועות

רשת האופנה Crazy Line יוצאת בימים הקרובים בשלב השני של קמפיין קיץ 2006, במסגרתו תפרסם על גבי שלטי חוצות ב-2,500 נקודות ברחבי הארץ. השלב הראשון בקמפיין, שכלל פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, עלה לפני כחודש והסתיים בימים אלו. את הקמפיין שמופק על ידי מקאן אריקסון, מובילה הדוגמנית שירז טל, וסיסמתו "יותר אישה מאי פעם".

בתוך כך נודע כי תקציב הפרסום לעונת הקיץ של Crazy Line, יגדל בכמיליון שקלים ביחס שלנה שעברה, והוא יעמוד על כחמישה מליון שקלים. בקמפיין שלטי החוצות יושקעו כ-2.2 מיליון שקלים (חצי מיליון דולר), ביחס ל-2.8 מיליון שקלים שהושקעו בשלב הראשון של הקמפיין.

הערכות הן כי תקציב הפרסום השנתי של הרשת, שעמד בשנה שעברה על כ-6.5 מיליון שקלים, יגדל בצורה משמעותית השנה, כאשר כבר תקציב קמפיין הקיץ מצביע על גידול של 25 אחוזים ביחס לשנה שעברה.

קמפיין שלטי החוצות, שיימשך שישה שבועות, כולל 2,500 נקודות ברחבי הארץ, בהן מתחם מגדלי עזריאלי, בשני צידיו של בניין אגד בנתיבי איילון, בניין בצומת הצ'קפוסט בחיפה ושני עמודי שילוט באיילון.

ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, אמר היום כי "יתרונו הגדול של קמפיין שילוט חוצות מתבטא בנוכחות ובולטות, אין ספק שענף הפרסום הישראלי עובר את המהפכה שעבר זה מכבר הענף בחו"ל לפיו המפרסמים העתיקו חלק ניכר מהתקציב לשילוט חוצות שממצב אותם באופן בולט, קבוע, רפיטטיבי ובצמתים אסטרטגיים לתדמית ולמכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully