וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ מונה לעורך "7 ימים"

לי-אור אברבך

9.5.2006 / 19:45

לאחר תקופת המתנה ארוכה מאז פיטוריו של ניר בכר, איישו גינת ומוזס את התפקיד

בתום תקופה ארורכה של ניחושים וציפיה, מונה היום (ג') ניר חפץ לעורך מוסף סוף השבוע של "ידיעות אחרונות" - "7 ימים", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חפץ ורפי גינת, עורך ידיעות, סירבו להגיב לידיעה.

חפץ, בן 42 ואב לשניים, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדעי המדינה, הוא כיום עורך ראשי של רשת "ידיעות תקשורת" ועורך אחראי של מוסף הספורט של ידיעות אחרונות. בעברו ערך את עיתון תל אביב וחיבר את הביוגרפיה של אריאל שרון, "הרועה", יחד עם גדי בלום.

כזכור, המוסף התנהל ללא עורך קבוע מאז ה-14 בדצמבר 2005, עת פוטר העורך ניר בכר על ידי רפי גינת, פיטורים אשר לאחריהם נוהל מאבק משפטי בין בכר לבין העיתון. במהלך החודשים האחרונים שימש כממלא מקום העורך הסגן איתי כ"ץ.

המוסף נסגר, ההודעה יצאה

חפץ נחשב למקורב לראשי העיתון ושמו היה המוביל בבורסת ההימורים לאורך כל תקופת ההמתנה. הידיעה על מינויו עוכבה במשך תקופה ארוכה, כשעל פי גורמים בידיעות הסיבה נעוצה בכך שסגני העורך, שחלקם שאפו לקבל את המינוי לתפקיד ורובם נחשבים כמקורבים לבכר, היו אמונים על עריכת מוספי החג והמועדים האחרונים של העיתון, שפורסמו עד לשבוע האחרון. ההודעה על המינוי יצאה לקראת הערב בתפוצה לעובדי ידיעות, לאחר שנסגר גליון "7 ימים" הקרוב.

כעת לא ברור מי מסגני העורך, כ"ץ, עינת פישביין, רענן שקד ושגיא גרין, יישאר במוסף. גורמים בעיתון אמרו כי איש מהסגנים אינו ממהר להגיש את התפטרותו, וכי הם "מחכים לראות לאן נושבת הרוח". עוד אמרו מקורות בידיעות אחרונות לוואלה! ברנז'ה כי חפץ עתיד להביא עימו למוסף את עורך המקומון "תל אביב", שרון סגל. סגל סירב להגיב הערב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully