וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ynet תרכוש את זכויות המונדיאל ברבע מיליון דולר

רוני קורן-דינר

11.5.2006 / 14:19

האתר ישדר בערוץ הספורט תקצירים מהמשחקים. ערוצים 2 ו-10 ירכשו זכויות ב-5.5 מיליון ד'. הזכויות לסלולר נמכרו לפלאפון

אתר Ynet מבית "ידיעות אחרונות" ירכוש את זכויות השידור של מונדיאל 2006 באינטרנט, תמורת 250 אלף דולר. כך נודע ל-TheMarker. האתר ישדר בערוץ הספורט שלו תקצירים יומיים מהמשחקים, וכן יציע לגולשים קטעים ייחודיים כגון: הגולים המובילים, טעויות של שחקנים וכדומה. המו"מ בין Ynet לבין מחזיקת הזכויות, חברת צ'רלטון, נמצא על סף חתימה.

יון פדר, העורך הראשי של Ynet אמר בתגובה כי, "Ynet וצ'רלטון מתכוונות לסגור לקראת המונדיאל על מודל של תקצירי משחקים, בדומה לאופן שבו ליגת העל בכדורגל משודרת בערוץ הספורט באתר. המו"מ יסתיים בזמן הקרוב". לא ניתן היה להשיג את תגובת צ'רלטון לידיעה.

זכויות המונדיאל עוררו תחרות עזה בין גופי השידור, ובימים האחרונים נסגרו כל העסקות למכירת הזכויות. כפי שפורסם ב-TheMarker, זכייניות ערוץ 2 ו-10 ישלמו 5.5 מיליון דולר בתמורה לזכויות השידור. כל אחת מזכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, תשלם 2 מיליון דולר, ואילו ערוץ 10 ישלם 1.5 מיליון דולר. בנוסף, ישודר ב-yes וב-HOT ערוץ מונדיאל מיוחד, שישדר את שאר המשחקים ויעלה למנויים 492 שקל. זכויות השידור בדור השלישי של מכשירי הסלולר נמכרו לפלאפון, תמורת כ-450 אלף דולר.

כל אחת מזכייניות הערוצים המסחריים תשדר ארבעה משחקים עתירי רייטינג, אשר צפויים להניב שיעור צפייה של 25% רייטינג ומעלה, וכן תקצירים יומיים של המשחקים והאירועים של התחרות. קשת תשדר את משחק הפתיחה של המונדיאל, שני משחקים של נבחרת הולנד (נגד ארגנטינה ונגד חוף השנהב) ועוד משחק בשלב רבע הגמר; רשת תשדר את משחקן של נבחרת ברזיל נגד קרואטיה, את אחד משני משחקי חצי הגמר, וכן שני משחקים בשלבי שמינית הגמר; ערוץ 10 ישדר את משחק הגמר, את חצי הגמר השני ועוד שני משחקים שלא נקבעו סופית.

עוד נודע כי חברת צ'רלטון, בבעלות אלי עזור ופיני זהבי, תקבל בנוסף על התמורה הכספית גם זמן פרסום בערוצי הטלוויזיה. בזמן הפרסום שיעמוד לרשותה, תקדם צ'רלטון את ערוץ המונדיאל בחברות הכבלים והלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully